GRY

21 października 2015

Halloween zbliza sie wielkimi krokamii :)

Juz za niedługo 31 października czyli Halloween !!! nie wiem jak Wy ale ja wyczekuje go juz z niecierpliwością i juz planuje w co by się tu przebrać lub jakoś pomalować :D rok temuu miałam super pomysł ale nie wypaliło więc w tym roku nie ma takiej opcji by cos poszło nie tak, w każdym bądź razie takiej opcji do siebie nie dopuszczam xd
dziś rozglądałam się na allegro jak i na internecie za jakimiś gotowymi przebraniami lub choćby pomysłami na make up :) pokaże wam kilka wersji które mnie zachwyciły :)
podaję również krótką definicje słowa Halloween jeśli ktoś ( w co wątpie ) nie do konca wie z czym ten dzień się wiąże.
Halloween – zwyczaj związany z maskaradą i odnoszący się do święta zmarłych, obchodzony w wielu krajach w wieczór 31 października, czyli przed dniem Wszystkich Świętych. Odniesienia do Halloween są często widoczne w kulturze popularnej, głównie amerykańskiej. Halloween najhuczniej jest obchodzony w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Irlandii i Wielkiej Brytanii. Mimo że dzień nie jest świętem urzędowym, cieszy się po święcie Bożego Narodzenia największą popularnością. Święto Halloween w Polsce pojawiło się w latach 90. Głównym symbolem święta jest wydrążona i podświetlona od środka dynia z wyszczerbionymi zębami. Inne popularne motywy to duchy,demony, zombie, wampiry, czarownice, trupie czaszki itp.

zapraszam do oglądania























To chyba tyle może dodam bo co za duzo to nie zdrowo xdd która wersja Wam najbardziej się spodobała? czaszka,dziewczyna z komiksu, czy moze wampirzy makijaż? jestem bardzo ciekawa :)
za kilka dni postaram się dodać moją wersje halloweenowego make upu :d o ile mi wyjdzie :)
a wy macie jakies plany/pomysły na 31 pazdziernika ? :)

pozdrawiam i całuje :*

44 komentarze:

  1. Przerażająco wspaniałe!! Super pomysł na wpis, dzięki :)

    Zapraszam na rozdanie i zachęcam do obserwacji mojego bloga, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie myslalam o moim ubiorze i wygladzie na halloween :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Nie byłam nigdy na typowo Halloweenowej imprezie, ale jeśli będę - skorzystam, bo podobają mi się takie makijaże. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście planowałam odtworzyć pierwszy przedstawiony przez Ciebie makijaż, też od dawna chodzi za mną ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię, kiedyś nawet przebierałam się ze znajomymi i chodziliśmy jak byłam mała haha, ale u mnie w mieście to nikt nie obchodzi, więc to jest minus tego ;d
    Makijaże świetne ! :)
    Obserwujemy? :)
    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze pozostaja imprezy halloweenowe :)

      ok jasne :)

      Usuń
  6. W Polsce nie obchodzi sie hallowen, bie rozumiem fenomenu tego dnia. Makijaże wyglądają fajnie, ale to tyle. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na wiekszą skale sie nie obchodzi w polsce ale wiele klubów lub poprostu ludzie prywatnie organizuja imprezy na które mozna sie przebrać :)

      Usuń
  7. Okropnie przerażające !
    Pytałaś o wspólną obserwację,zacznij i zgłoś się u mnie :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy nie byłam na imprezie halloweenowej, a z chęcią bym się w coś przebrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale genialne! To teraz tylko się malować i na imprezę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już mam pomysł na Halloween :) Nie chcę uzywać standardowy akwagium. U mnie będzie taka modowa wiedźma :)

    Brzydki Ptak Blog
    Zapraszam do udziału w konkursie ! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. nooo bardzo fajne pomysly tylko żeby tak teraz zrobic taki sam makijaz....

    OdpowiedzUsuń
  12. Czwarte zdjecie , genialne ! :)
    Ja nie obchodze tego "swieta" :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio autorka jednego z blogów, które czytam, zrobiła makijaż 6 na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o super:D dałabys linka ? jestem ciekawa

      Usuń
  14. Super blog ;)
    Zapraszam do mnie http://www.emptyy-promises.blogspot.com/ ;p
    Może obs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za takie komentarze to chyba podziekuje

      Usuń
  15. ciekawe te "maski" :D
    pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne te makijaże :) ja obchodzę Halloween.Zawsze z moją byłą przyjaciółką się przebierałyśmy,malowałyśmy,dekorowałyśmy pokoje ;) piekłyśmy też różne przysmaki wg przepisów z neta. Mam bardzo dobre wspomnienia związane z Halloween.:)
    Pozdrawiam Małgosia Kępińska- czarnobiałyswiat24.blogspot.com
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super sprawa :) ja równiez zaobserwuje :)

      Usuń
  17. jak byłam mniejsza, to chodiłam ze znajomymi po domach na halloween, mimo ze nikt tego swieta nie obchodzil, jak to na wsi, to od tamtej pory dzieciaki zaczely chodzic ;p.
    makijaze swietne! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niektóre osoby są mega zdolne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, genialne zdjęcia!;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie obchodzę, 3 najlepsza. Pytałaś o obs/obs, zaczęłam ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie obchodzę, aczkolwiek nie zaprzeczę, iż ostatnia charakteryzacja najlepsza. Pytałaś u mnie na blogu o obs/obs, zaczęłam. ;)

    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...