GRY

20 października 2015

Nowe kosmetykiii czyli to co tygryski lubia najbardziej ! ;)

Wstałam dziś lewa nogą a wiec co się z tym wiąże od samego rana byłam w podłym nastroju.. dlatego też jak to baba postanowiłam sobie go poprawić... tak, zgadłyście zakupamii :) 
i tym samym skreśliłam 2 pozycję z mojej listy must have :) 
a niżej możecie zobaczyć moje "łupy"

1. Na szczotke tangle teezer polowałam już od dawna ale z moim słomianym zapałem nie mogłam zabrać się za jej zakup aż do dzisiaj na początku chciałam kupić ją w rossmanie za bodajże 38,89 (?) ale coś mnie podkusiło i przeszłam się do Natury, sklepu dosłownie kilka metrów i znalazłam ją tańszą o 3 złote.. dobre i to  :) kolor jaki się zdecydowałam to klasyczna czerń - chociaż po pierwszym użyciu troche tego pożałowałam..na kolorze czarnym wszystko widać ;/ 





Producent oferuje nam szeroką gamę kolorów do wyboru a wiec każda z nas na pewno coś sobie może dobrac pod swój gust :)



dołączam również opis dla zainteresowanych :

Rewolucyjna szczotka Tangle Teezer delikatnie i bez wysiłku pozbywa się splątanych włosów w mgnieniu oka, bez bólu. Tangle Teezer posiada unikalne zaprojektowane zęby flex,ułatwiające poślizg poprzez włosy. Szczotka eliminuje sploty i węzły, minimalizując łamanie, rozdwajanie i uszkodzenia spowodowane złym traktowaniem. Jest to idealne rozwiązanie dla każdego rodzaju włosów.Zalecana jest dla niezdrowych, zniszczonych koloryzacją włosów, przedłużanych włosów, splątanych a także dla dzieci, które nie lubią uczucia "ciągnięcia" podczas rozczesywania.
Tangle Teezer jest idealna do masażu skóry głowy, stymulując przyjemne doznania, zwłaszcza dla osób noszących przedłużane włosy. Zapewnia komfort noszenia i utrzymywania niesplątanych włosów przez cały dzień.  Cena w Uk to 12 funtów.

Ma któraś z Was swoją tangle teezer? jak wrażenia ? 
Narazie użyłam jej tylko raz ale myśle że się zaprzyjaźnimy ze sobą ! 



Kolejną rzeczą którą kupiłam jest odżwka do włosów z Isany - to chyba pierwsza rzecz tej firmy którą mam ale skusiłam sie po tym jak sie naczytałam wiele na waszych blogach :)

Krem Nivea - obowiązkowo zawsze w mojej torebce, ostatni skończył mi sie z miesiac temu i dopiero teraz kupiłam kolejne opakowanie, z pewnością starcza na długo.

Szampon z flo-slek do włosów z łupieżem.

Płyn miceralny z Lirene.
Najzwyklejsza pomadka ochrona do ust :) oraz dwie konturówki i szminka Rimmel - które pokaże juz w innej notce.  a wiec tyle moich zakupów.. a u Was co słychać? :)



28 komentarzy:

  1. Mam TT , fakt jest lepsza niz zwykla szczotka ale przez to ze mam geste, dlugie wlosy i placza mi sie to radzi sobie srednio :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jsa tez mam geste i długie włosy ale mimo wszystko tt radzi sobie z nimii ! także jest ok :DD

      Usuń
  2. fajne kosmetyki :)
    z tego wszystkiego to mam tylko krem Nivea :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do szczotek tt to uwazam że są super ale ta cena troche odstrasza, widziałam w sklepie ostatnio za 50zł... jak dla mnie za szczotke to duzo :) ale moze sie kiedys skusze i tez ja kupie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można je czesto taniej upolowac chocaz trzeba uwazac na podróbkii :))

      Usuń
    2. tak jak w notce napisałam w naturze sa za 35 zł :) zawsze to coś taniej
      pozdrawiam

      Usuń
  4. konturówka golden rose? ja ostatnio zakupiłam jedną w odcieniu nude <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak zgadłaś :) śliczne maja odcienie..

      Usuń
  5. fajnie ze wróciłaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tt compact limitkę z woreczkiem. :) noszę zawsze ze sobą. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chyba równiez zaczne nosic ze soba tt xd

      Usuń
  7. Pytalas o obserwacje :) My juz obserwujemy :)
    http://claudiaandnadia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne kosmetyki :) Właśnie zamówiłam Tangle Teezer (czarny)
    Pozdrawiam :* Co powiesz na wzajemną obserwacje?
    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są świetne dobry wybór :D
      oczywiscie :)

      Usuń
  9. A ja mam różową :D tez początkowo miałam wziąć czarną :P dobrze że się rozmyslilam. Teraz czaje się jeszcze na kompaktowa:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez sie własnie czaje na kompaktowa :D

      Usuń
  10. Ja chyba też skuszę się na Tangle Teezer, tyle dobrego się naczytałam :D
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już obserwuję.

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. TT jeszcze nie mam, bo kiedyś skusiłam się na podróbkę z biedry i używam jej do tej pory :).
    Fajne te Twoje zakupy :). Większości kosmetyków nie znam(oprócz nivea rzecz jasna :D), ale że bardzo lubię micele to rozejrzę się za tym płynem z lirene :).
    z isany mam mało produktów, ale mówisz, że tę odżywkę wiele osób poleca? hmm...może dałabyś kiedyś wpis z dokładniejszą recenzją po przetestowaniu? bo jestem ciekawa :D
    +proponowałaś wzajemną obserwację i jestem jak najbardziej za :). Więc zaczęłam i liczę na rewanżyk Kochana :*.
    3maaj się ^^
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam na yt recenzje i porównanie tt oryginalnej i tej z biedry podróby i tt wyszła troszke lepiej xd
      nooo pewnie pojawi sie niedługo recenzja isany jak juz ją zużyje także wpadaj czasem xd

      Usuń
  12. świetny post! *.* zapraszam rowniez do czytania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...