GRY

27 listopada 2015

3 powody za domowymi maseczkami + przepisy/ WYNIKI

Nie zawsze trzeba wydać kilkanaście/kilkadziesiąt złotych by uzyskać upragniony efekt odżywionej lub rozjaśnionej skóry.
Czasem rozwiązanie kryje się w naszym ogrodzie/kuchni a czasem pomocne produkty można nabyć za parę złotych w sklepie.
Tak też witam Was w moim przewodniku po domowych maseczkach.
( nie piszę proporcji bo nie mają one znaczenia - każdy na logikę chyba potrafii sam skomponować maseczkę tyle ile jej potrzebuje )
Pamiętajmy żeby konsystencja nie była zbyt gęsta lub rzadka :)

1. Szybki i tani sposób by chociaż w niewielkim stopniu poprawić wyglad naszej skóry.
2.  Z blaku laku lub danego kosmetyku pod ręką można sobie takimi maseczkami szybko pomóc.
3. Jeśli nie jesteś przekonana do maseczek często nafaszerowanych chęmią takie maseczki przychodzą z pomocą :)

Zacznę od mojej ulubionej - drożdzowej !

Przepis jest banalny więc każdy sobie z tym poradzi ;)

Potrzebujemy : drożdzy,troche mleka, miód - możemy dodać też sok z cytryny.
Zależy do tego na jakim najbardziej efekcie nam zależy.
Żeby Wam uprościć napiszę : 
Dodajemy miód gdy : chcemy odżywić naszą cere
Dodajemy cytrynę gdy : chcemy delikatnie rozjaśnić naszę cere
Można użyć też wody mineralnej zamiast mleka  - ale lepszy efekt jednak uzyskamy z tym drugim produktem :)
Można też poprostu zrobić maseczkę z samych droższy i mleka.
Propozycja ta jest dla osób z probleami skóry - trądzik,wągry.

Kolejna to : maseczka z kurkumy 
Idealna na trądzik i przebarwienia.
Potrzebujemy : kurkumy ( dostepna w każdym spożywczym ) do tego jest raczej tania.
Sprawdź moze masz ją w kuchni a nawet o tym nie wiesz :) oraz troche mleka i w zasadzie to możemy wedle uznania dodać np miodu.

A może chcesz złuszczyć i wygładzić skóre? zrób maseczkę z Papai!
Potrzebujemy : jak sama nazwa mówi Papai, oliwy, miodu oraz avocado.
Wystarczy rozgnieśc widelcem na papke i gotowe :)

Maseczki takie wystarczy usunąc za pomoca ciepłej wody.

Mam nadzieję że może komuś pomogłam :)
Chociaz myśle ze pewnie dużo z Was je juz zna / stosuje albo choćby coś o nich słyszało.






Giweaway z firmoo.com dobiegło końca :) dziękuje wszystkim którzy wzięli udział :)
Do konkursu zgłosiło się 28 osób :)
a szczęśliwe zgłoszenie to : numer 20
Wiktoria La
Proszę o kontakt mailowy w ciągu 4 dni, po tej dacie losuje kolejną osobę :)
mój mail : nikotynowa@gmail.com

Za kilka dni pojawi sie kolejny konkurs :**

32 komentarze:

  1. O maseczce z kurkumy słyszałam, ale nie miałam przyjemności używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stanowczo polecam :d chociaż póżniej skóra jest żółta przez kilka godzin xd

      Usuń
    2. robiłam kiedyś dawno dawno temu tą maseczke i rzeczywiście byłam cała żółta...

      Usuń
  2. kiedyś bardzo często robiłam sobie maseczki, teraz jakoś o tym zapomniałam a warto do tego wrócić :) świetne przepisy

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no oczywiście że warto wrócić :)))

      Usuń
  3. Drożdżową z chęcią na sobie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj i dac znać jak wrażenia/efekty !! :DDD

      Usuń
  4. z pewnością wypróbuje którąśmś maseczke na czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj będę sobie robić maseczkę z avocado :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie maseczka z kurkumy się nie sprawdziła ;-) Byłam żółta za dwa dni ;-) Ale za to drożdżową bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kolor żółty trzymał się dzień xd

      Usuń
  7. O muszę wypróbować jakas maseczke!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam maseczki, ale nigdy nie chcę mi się ich robić :D
    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już.

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak wcale nie ma przy nich duzo roboty :D

      ok ja juz obserwuje też:*

      Usuń
  9. Super blog i posty!
    A z pomysłów na maseczki na pewno skorzystam!
    Obserwuję i liczę na rewanż <3
    http://agirlsarentideal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam maseczki diy. :) Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy sama nie robiłam maseczek, ale może jednak spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie domowe maseczki i na pewno wypróbuję tą maseczkę z kurkumy.

    Zapraszam do mnie
    chocolate-dreamsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też sobie czasami kombinuję z maskami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzadko używam maseczek, ale tym postem mnie do nich zachęciłaś. :)
    Świetne i nietrudne te maseczki :>

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...