GRY

13 listopada 2015

Banggood wishlist !

Cześć wszystkim! dziś przychodzę do Was z wishlistą sklepu bangood :)


Posiadają w swoim asortymencie ponad 70,000 produktów! z przeróżnych kategorii m.in akcesoria Apple,sprzęty elektroniczne począwszy od kamer do mp3 czy też głośników,sprzęty do domu i ogrodu, buty, torebki zabawki, lampki.Na dodatek sceny są bardzo przystępne!
Co do jakości to szczerze nie wiem ale czytając opinie na temat sklepu wydaje mi się ze jest ok :)
Asortyment mają naprawdę szeroki i ciekawy bo przeglądając tak różne kategorię myślę że skusze się na małe dodatkowe zakupy

W szczególności mnie zaciekawiło to biżuteria oraz sukienki ! tak tak sukienek w mojej szafie nigdy dość w szafie!


A więc zapraszam do przeglądu : 



                             Pencil Dress                        Backless Dress



                  Gray Peter Collar                Sexy Boho


   

                          Multiayer                   Charm Waterdrop

   

                                    Vitange Choker             Silver Choker







A Wam co najbardziej się podoba?

Przypominam o konkursie TUTAJ








48 komentarzy:

  1. Długa sukienka najpiękniejsza! Poklikane. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi sie bardzo podoba :D
      dziękuje :*

      Usuń
  2. Nie wiem czy zbierasz kliki, ale zrobione :)
    świetne te naszyjniki, lubię takie duże :)

    http://lifeeatfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa dziękuje <3
      też bardzo lubie kolie :)

      Usuń
  3. gratulacje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje współpraca, super wishlist. Pytałaś o wspólną obs wiec zacznij^-^
    shuimaiphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikane ;)
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikane :) Chętnie wezmę udział w konkursie :D dzięki za przypomnienie
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne ubrania :)
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć. Na początku dziękuję za te wszystkie komplementy - bardzo mi miło. Tak, współpracowałam z Choies, ale zaczęło mi robić coraz więcej problemów. Moją opiekunką była Michelle, a kliknięcia były oszukane. Mając ich naprawdę dużo, zaniżono mi liczbę praktycznie do zera. Potem zmieniłam opiekunkę na Sue, z którą jest się niezmiernie ciężko dogadać. Wysyłałam jej linki do postów, odpisywała po 2 tygodniach, ciągle jakieś bezsensowne rozmowy i zamiast nowego doładowania otrzymałam mail bez odzewu. Stwierdziłam, że nie warto i tak się zakończyła moja przygoda z nimi :)

    Współpracujesz z Banggood czy też póki co wishlist i czekasz na wyniki? :)

    Dziękuję za komentarz na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cuda! :)

    Obserwuję, aby być na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko śliczne :)
    Zapraszam do mnie, co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna wishlista. poklikałam. Czy mogłabyś zrobić to samo u mnie w najnowszym poście?
    zapraszam do mnie na konkurs, gdzie można wygrać wymarzoną torebkę oraz Giveaway od dresslink

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Mogłabym coś wybrać :) Poklikane. Obserwuję! Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne rzeczy ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) rzeczywiście dużo ten twój komentarz wnosi...

      Usuń
  14. Szary płaszczyk świetny. Poklikałam wszystko. Kochana, poklikałabyś u mnie w najnowszym poście?

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. dziękuje :) zaraz wpadne i rzuce okiem co tam naskrobałaś :)

      Usuń
  16. Super ciuszki, szczególnie sukienka maxi mnie urzekła, poklikane :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje współpracy i oczywiście poklikałam! :)
    http://rakonaopisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta szara sukienka rewelacyjnie się prezentuje! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne produkty wybrałaś, u mnie w szafie, również sukienek nigdy zbyt wiele. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie ma co się wdawać z Choies w dyskusję, zwłaszcza z Michelle. Sama to przerabiałam i mimo naszej dość długiej rozmowy nie wynikło nic. Niestety. Te firmy są z góry nastawione na zysk i wykorzystanie blogerek. Trzeba umiejętnie dobierać partnerów do współpracy i przestrzegać przed takimi firmami.

    Dziękuję za komentarz na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. szara sukienka i biżuteria są przepiękne <3

    http://proteinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna paleta ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne ubranie. Świetna biżuteria. Poklikałam we wszystkie linki.
    Pytałaś o wspólną obserwację - zacznij i daj znać u mnie. :)

    http://muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Polkikane ;)
    Pozdrawiam
    passionsmy.blogspot.com
    /Majaa ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie pozycje super! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne rzeczy rzeczywiscie :) powodzonka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...