GRY

16 listopada 2015

Przegląd Mango / jesienny klimat

Mango to jeden z tych sklepów które bardzo sobie cenie, dlatego też chce Wam pokazać co mi najbardziej sie spodobało w ich najnowszej kolekcji. Mija dzień za dniem,czas pędzi jak szalony. Jeszcze nie dawno chodziło się w krótkich spodenkach i bluzkach na ramiączki, mozna było się wylegiwać na słońcu godzinami a teraz? jesień trwa w najlepsze i nieubłagane nadciaga zima. 

Ale można się za to skupić na lepszych stronach naturalnej kolei rzeczy jaką sa zmiany pór roku.
Pewnie domyślacie się co mam na myśli :) tak chodzi o odświeżenie swojej garderoby, może nowy szalik na ochrone przed wiatrem na poprawe humoru?










67 komentarzy:

  1. Uwielbiam szaliki i mam ich parenaście. Nigdy nie mogę się zdecydować, który akurat założyć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna kolekcja.Szalik jest przepiękny.
    czy mogę prosić o klik w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie Mango za elegancję w prostocie ich produktow. Fajne rzeczy znalazlas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. a szkoda :) jak bedziesz miała okazje to skorzystaj :)

      Usuń
    2. Kochana mogłabyś poklikać w linki w poście :
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
      Z góry bardzo dziękuję :*

      Usuń
    3. Ok jasne poklikałam :) i powodzenia

      Usuń
  5. Na pewno znalazłabym tam cos dla siebie! Buziak Kochana na milutki wieczór :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, jeszcze nie dawno było tak pięknie :(
    Bardzo, bardzo podoba mi się biały płaszczyk, cudo !
    Mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście? Byłabym bardzo wdzięczna:)
    Obserwuję!
    Pozdrawiam,
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatni szalik taki duży :3
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. szalik z pierwszego zdjęcia- ideał !
    pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. i jak udała sie współpraca z choies?

    OdpowiedzUsuń
  10. Same cudowności! Szaliczek jest prześliczny! :)
    Wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny szalik, szkoda że nie zajrzałam do tego sklepu przed zakupem obecnego :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy, Bardzo lubię tego typu szale, są bardzo cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kapelusz genialny! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post :)
    Pytałaś mnie pod moim postem o wspólną obserwacje :) ja już obserwuje , czekam na ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ciuchy!
    Wszystko z chęcią bym przyjęła!
    Pozdrawiam :*

    Pytałaś o wzajemną obserwację, ja już obserwuję teraz czekam na rewanż

    Na koniec mała prywata, zapraszam do siebie na konkurs, w którym wygrać można aż 7 moich bransoletek!
    www.hand-md.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny przegląd :) Biały płaszczyk i ten ostatni ze szalem jak najbardziej trafiły w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  17. niektore sa serio piekne
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. mega ubrania, chciałabym wszystkie stąd!
    Zapraszam na mojego bloga: http://flawles--s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne ubrania ♥
    Zapraszam do mnie na nowy post oraz do obserwacji- na pewno odwdzięczę się tym samym :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj bardzo nie lubię zimy a trzeba by coś nowego kupic ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kapelusz i szal z ostatniego zdjęcia chętnie bym przyjeła do swojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne nowości ♥ Rewelacyjny kapelusz ♥
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Może wspólna obserwacja?
    Ja już obserwuję :)
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Szalik jest przepiękny *-*
    zapraszam do mnie;) wspólna obserwacja ? ♥
    http://daydream89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja już obserwuje , liczę na to samo , przepraszam za błąd u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie te płaszczyki są świetne! :)
    W odpowiedzi na twój komentarz: Nie współpracuję z cndirect, ani z dresslinkiem. A kiedy jeszcze współpracowałam, to Slina stamtąd odeszła czy ją przenieśli czy coś, bo ostatnie zamówienie od nich realizowałam z inną konsultantką, która mi sytuację tłumaczyła, ale ja już nie pamiętam. Nie mam też już do niej maila, bo usunęłam :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. kiedyyy nowa notka?:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny szalik zakochałam się w nim. Płaszczyki również są wspaniałe.
    Zapraszam do mnie,ponieważ dopiero zaczynam.
    Obserwuję, będę tu zaglądać częściej!
    http://deadly-curious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne ciuszki
    w poscie z wholesale klikałam Ci juz wczesniej

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne pastelwe odcienie :)))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...