GRY

29 listopada 2015

Ukraińskie kosmetyki ! Glinka biała

Jupi ! doczekałam się :) Przyszła mi paczka ktorą zamówiłam kilka dni temu ze sklepu ukrainashop.pl :) maja super kosmetyki w dobrych cenach.
Za peeling, glinkę białą oraz wcierke do włosów zapłaciłam 25zł wraz z przesyłką :) jestem zadowolona z tego zakupu, peeling ten już dawno chciałam kupić ale się nie mogłam do tego zabrać a jak juz sie wzięłam za zamawianie w końcu okazało się że była promocja - połowe ceny :D wiec moje lenistwo w tym przypadku wyszło mi na dobre :)


Opis :
GLINKA BIAŁA (KAOLIN)
Glinka biała to wydobywany z głębi ziemi minerał kaolin, który powstaje podczas wietrzenia skał zawierających skalenie. Nazwa pochodzi od chińskiej nazwy góry Kao-ling, gdzie po raz pierwszy został wydobyty i zastosowany do produkcji porcelany, której technologia produkcji była przez setki lat wielką tajemnicą chińskich producentów. Stąd bywa również nazywana glinką chińską. Obecnie produkuje się w skali światowej około 50 mln ton na rok kaolinu a największymi producentami są: Stany Zjednoczone, Chiny, Rosja, Wielka Brytania, Niemcy, Czechy, Francja i Brazylia. 
Substancje aktywne: krzem (największe ilości), glin, żelazo, potas, sód, magnez, wapń.
WŁAŚCIWOŚCI:
  • łagodnie złuszcza martwe komórki i oczyszcza skórę,
  • dostarcza skórze cennych minerałów i antyoksydantów,
  • przyspiesza procesy regeneracyjne,
  • zapobiega przedwczesnemu starzeniu skóry,
  • zwiększa sprężystość skory,
  • polepsza owal twarz

Czyli same plusy :) ja jestem wielka fanką glinek zwłaszcza białej! także polecam
a o peelingu i wcierce w kolejnych postach !





Za kilka dni podzielę się z Wami wrażeniami jeśli oczywiście będzie kogoś to ciekawiło :)
A tym czasem dodaję kilka zdjęc ( zdjecią robione przednią kamerką więc przepraszam za jakośc oraz za odpryśnięty lakier na paznokciach haha )





I gdyby któraś z Was planowała zakupy w sklepie bornprettystore.com to mam dla Was kod rabatowy na cały asortyment 10%. Wystarczy wpisać EFBT1.


Pozdrawiam




27 komentarzy:

  1. Do tej pory używałam zwykłej glinki. Muszę się pokusić na białą i sprawdzić jej działanie na mojej kapryśnej cerze. ;)
    Pozdrawiam!
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sprawdz szczerze polecam białą glinkę :)

      Usuń
  2. Czekam na opinie :)) ta wcierka strasznie mi przypomina green pharmacy, odpowiednik z pl sklepów ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no rzeczywiscie green pharmacy ma cos podobnego :P

      Usuń
  3. Zapowiadają się rewelacyjnie, czekam na szczegóły!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze, że nie bałabym się zamówić ukraińskie kosmetyki, ale po tym poście chyba chętnie się skuszę, bo ceny rzeczywiście są bardzo niskie.

    Zapraszam do mnie
    chocolate-dreamsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czemu bałabyś sie? kosmetyki jak każde inne :)

      Usuń
  5. super recenzja
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam możliwości używać ukraińskich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a szkoda, jakbys miała to polecam:)

      Usuń
  7. Czekam na twoje wrażenia. :)
    Może obserwacja za obserwację?Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie używałam ukraińskich kosmetyków :) Jednak glinki bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega recenzja
    karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)
    What about following each other on Instagram, Bloglovin, Twitter?.. :)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks Dear.. but i dont have bloglovin.. but i have instagram :) soo i can follow You,
      Thanks for visit

      Usuń
  11. Masz cudowne włosy! I kusisz mnie do zakupu glinki :D
    Bardzo miły post :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam ani marki,ani jej produktów - jedynie Bania Agafii - znam i od czasu do czasu używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwie się że nie znasz - są napisane po ukraińsku :) a co do Banii Agafii to słyszałam co nieco.. :)
      pozdrawiam ;*

      Usuń
  13. Włosy super zmiana :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile kosztowała ta wcierka ???

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...