GRY

12 listopada 2015

Victoria Secret 2015


Jestem wielką fanką tej marki, posiadam kilka mgiełek VS oraz kosmetyczkę i dwie perfumy.
Jestem absolutnie zakochana w ich bieliznie oraz w modelkach <3

O kilku lat ochoczo śledzę co roczne pokazy wiec i w tym roku nie mogło być inaczej :)
Dlatego napisze co nieco o ich najnowszym jubileuszowym 20 juz pokazie który tradycyjnie odbył się w New Yorku !  Na pokazie można było zauważyć kilka polskich akcentów w postaci : Moniki JAC Jagaciak oraz Magdaleny Frącowiak. Zaś pierwszy raz w roli aniołka wystąpiła Kendall Jenner oraz Gigi Hadid, ale oficjalnie nie figurują jako modelki marki.

Myślę ze wysoki poziom został utrzymany, mimo że zabrakło kilka topowych modelek.
Mimo wszystko Alessandra Ambrosio, Adriana Limę,Candice Swanepoel spisały się jak zawsze obłędnie i tak też wyglądały !
Dla mnie ideał kobiety to właśnie typowa przedstawicielka VS, lekko krągłe kształty,piękne puszyste loki oraz rozświetlona i promienna buźka! która z Nas nie chciała by tak wyglądać?























Gośćmi specjalnymi byli : Selena Gomez,Ellie Goulding oraz zespół "The Weekend".
A Wam jak sie podoba najnowsza kolekcja ?
Pokaz zostanie niestety dopiero wyemitowany 10 grudnia :( ale można zawsze przeglądnać galerie :)
Ja jak zwykle jestem pod wrażeniem i z przyjemnością przeglądnełam zdjęcia z pokazu!

Także jestem ciekawa jakie macie zdanie w tym temacie i zapraszam do konkursu TUTAJ.

Pozdrawiam Marijory


24 komentarze:

  1. Jak zawsze super, tylko właśnie Gigi i Kendall nie bardzo mi tam pasowały. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no czy ja wiem Gigi według mnie pasowała :D ale Kendall rzeczywiście nie bardzo ale w ońcu Kardashian.. nazwisko robi swoje :)

      Usuń
  2. Uff, a już myślałam, że znowu przegapiłam pokaz w telewizji :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przwgapiłaś :) juz obserwujemy od dawna xd

      Usuń
  3. Są takie wesołe :3
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no na wybiegu raczej nie będa smutne xD

      Usuń
  4. coś pięknego... <3
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja oglądałam relację na SnapChacie ;)
    Kurcze zazdroszczę im takich figur - trzeba ruszyć tyłek i zacząć ćwiczyć :)
    PS. Obserwuję ;)

    Pozdrawiam, Ila ;)
    ilonakasprzycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam pokazy Victoria's Secret i za każdym razem, gdy oglądam którykolwiek to z zazdrością spoglądam na Aniołki. Moją faworytką jest zdecydowanie Candice Swanepoel. Je uroda i figura to dla mnie ideał kobiecości. :) I również jestem fanką marki VS, uwielbiam tą bieliznę.
    Obserwuję!
    http://photos-fashion-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Candice - najpięknieszy aniołek Vs!
      Równiez obserwuje :*

      Usuń
  7. Uwazam, że Kendall spisała się świetnie. Wyglądała zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyglądała rzeczywiscie dobrze ale jakos mi nie pasuje do Vs :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. tez tak mysle :) ok super ja równiez obserwuje

      Usuń
  9. Całkiem ładne ciuszki ;)
    Pozdrawiam
    passionsmy.blogspot.com
    /Majaa ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne modelki! Kocham Gigi! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Gigi, ma taką piękną figurę oraz urodę ☺ Śledzę co rok pokazy VS i z roku na rok coraz bardziej przekonuje się do tej marki, jednak odstrasza mnie cena...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...