GRY

3 grudnia 2015

5 powodów by zacząć ćwiczyć


Jak mija Wam dzień? ja jestem strasznie zabiegana ale postarałam się znaleźć chwilkę by dodać wpis więc oto i jestem :)
Przedstawiam Wam 5 powodów dla których warto zacząć ćwiczyć według mnie :) 


1. Wzrost samooceny ~ 

Gdy zmienia się nasze ciało zaczynamy się lepiej w nim czuć, zmienia się odbieranie Nas w oczach innych ludzi. Ćwiczenia dodają pewności siebie, wzrasta samoocena. Redukujemy poziom stresu - ćwiczenia pomagają przy rozładowaniu napięcia i stresów. Ćwiczenia pomogą przy wahaniach nastroju oraz depresji.


2. Przyrost energii ~

Gimnastyka i ruch pobudzają organizm, dodają siły i chęci do działania. Przywracają jasność umysłu. Ruch poprawia również pamięć i zdolnośc koncetracji.


3. W zdrowym ciele zdrowy duch ~

Podczas wysiłku w naszym organizmie powstają hormony szczęścia tzw endorfiny. To właśnie one poprawiają nam nastrój. Uprawianie sportu przedłuża i poprawia sprawność oraz korzystnie wpływa na niektóre organy, m.in dochodzi do lepszego ukrwawienia stawów, wzmacnia mięśnie i ścięgna.


4. Ćwiczenia zmniejszają ilość tkanki tłuszczowej ~

Ćwiczenia aerobowe, czyli np. jazda na rowerze, pływanie, spacer w niezbyt szybkim tempie, są najkorzystniejszą formą spalania tłuszczu.

Czyż nie każda z Nas chciałaby wygladac niczym modelka z pokazów Victorii Secret?




5. Znacznie opóźnienie starzenia się ~ 
Poprzez regularny wysiłek fizyczny jesteśmy w stanie opóżnić procesy starzenia się organizmu oraz zachować młody wygląd oraz energie. Zwiększa sie pojemnośc serca oraz podnosi próg bólowy.




Chciałam napisać wszystko w miare przejrzyście i bez zbędnego rozpisywania się - tylko potwierdzone fakty - mam nadzieje że wszystko dobrze ujełam.
A Wy co byście dodały jeszcze do mojej listy argumentów "za" ?





32 komentarze:

  1. Cała prawda!
    Obserwujemy?

    http://mikaart-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Same plusy, tylko chęci niestety brak. To Twoja pupka :)? Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no rzeczywiscie z chęcami różnie bywa :P nie to nie moja pupka ;d

      Usuń
  3. Fajny, motywujący post, ja właśnie muszę się w końcu wziąć do ćwiczeń bo zimą zawsze tłuszczyku przybywa.

    Zapraszam do mnie.
    chocolate-dreamsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto ćwiczyć nawet dla samej siebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjecie do mnie przemawia najbardziej :D no dobra tylko kto za mnie poćwiczy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napewno nie ja :d mi samej sie dzisiaj nic nie chce D:

      Usuń
  6. Zgadzam się w pełni sama ćwiczę już od roku i wiem jak to jest :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i super :) liczy sie systematyczność

      Usuń
  7. super wpis :) tylko chęci trzeba nabrać i zacząć pracować na lepszy wygląd!
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja póki co mam jakiś zastój... nie mam chęci i ochoty robić cokolwiek w domu, co dopiero ćwiczyć :D trzeba się zmobilizować.
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę że nie tylko mnie dopada leń :P

      Usuń
  9. Uwielbiam ćwiczenia, nie zawsze mam czas by ćwiczyć dłuższy czas, ale codziennie staram się tańczyć ;D

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post, zgadzam się w 100%! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post :)
    Motywuje !! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z Tobą jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wysiłek fizyczny. Dla mnie to codzienność, bo w sumie od 6 roku życia trenuję karate. Nie wyobrażam sobie, żebym miała z tego kiedykolwiek zrezygnować.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o wow podziwiam :) karate super sprawa

      Usuń
  14. zacząć jest ciężko ale potme idzie jak spłatka

    OdpowiedzUsuń
  15. ćwiczyłam ponad dwa lata ale za bardzo traciłam na wadze, więc przestałam ale coraz bardziej tęsknię za tym żeby się porządnie zmęczyć tak pozytywnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sport i cwiczenia to samo zdroswie:)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...