GRY

8 grudnia 2015

5 powodów za długimi włosami

Każda z Nas pewnie w życiu miała nawet przez chwile długie włosy ( chocby w wieku 7 lat "hodując" je na komunie ) wiec wiecie jakie to czasem jest uciążliwe dbanie o nie,czesanie (brrrr) a i najgorsze układanie, mimo to według mnie długie włosy to jeden z najlepszych możliwych atrybutów.
Oczywiścię nie twierdzę że krótkie włosy nie są atrakcyjne - wiadomo że nie liczy się ilośc/długość ale i jakość.. nic nam po długich włosach jesli są zniszczone i wyblakłe.

Moje "za" długimi wlosami :)

1.Długie i zadbane włosy dodają uroku jej posiadaczce. Meżczyzni czesto bardziej zwracają na nie uwagę. Włosy są zwiercadłem zdrowia - jeśli są długie, zadbane i zdrowie - to ich posiadaczka zapewne również posiada te cechy.


2. Długie włosy dają nam multi możliwości z ich ułożeniem - chcemy mieć koczek? czemu by nie ? a może elegancki kłos ? albo tym razem moze rozpuszczone? Wszystko zależy od Nas samych. ZAWSZE mamy jakąś opcje. A gdy mamy " bad hair day " i włosy sterczą nam na wszystkie strony kucyk zawsze jest zbawieniem. Nie musimy sie wtedy męczyć z ich modelowaniem tylko poprostu upinamy i tadam - gotowe do wyjścia.

3.  Włosy często są dopełnieniem naszego ubioru - czyż nie długie fale do eleganckiej sukienki na wesele pasują idealnie ?


4. Zawsze gdyby nam się znudziły naszę włosy mamy możliwośc pomóc innym, oddać je na peruki dla chorych lub zwyczajnie zarobić na naszym obciętym warkoczu i je sprzedać - zadbane i zdrowe włosy kosztują nie mało.

5. Długie włosy uczą nas systematyczności i dbałości o szczegóły - tego chyba tłumaczyć nie musze ;) chyba każdy wie o co chodzi.

Zauważyłyście? ksieżniczki w bajkach mają zazwyczaj długie piękne włosy, przypadek? nie sądzę.
Dodam też że znam kilka dziewczyn które kiedyś miały długie a teraz mają krótko ścięte " na chłopaka " i wyglądają bardziej kobieco niż wtedy gdy miały długie wiec myśle że nie ma tutaj zasady i do każdego powinno sie podchodzić indywidualnie. :)

 A wy? przyznawajcie się ? jakie macie ? i jakie wolicie?



66 komentarzy:

  1. Kochana wszystkie linki kliknięte :) Ja jestem fanką długich włosów i nie wyobrażam sobie siebie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje kochana! :) ja tak samo.. :D

      Usuń
  2. Poklikane:) ja miałam peien czas długie wosy, do pasa i choć wszyscy mówili żebym nie zmieniała fryzury dałam się skusić na obcięcie i zmiane koloru, żałuję cały czas zapuszczam... ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszej gimnazjum ścięłam swoje (znienawidzone w tamtym okresie) włosy sięgające tyłka. Były długie, gęste i proste, po skróceniu do ramion stała się istna masakra. Za owieczką na głowie nigdy nie przepadałam, więc bez prostownicy nie szło ujarzmić moich włosów. Bo ciężkich bojach aktualnie moje włosy znowu są długie (do talii) i gęste. Może nie są w takiej świetne kondycji jak kiedyś, bo ciągle farbuję je na blond, ale już nigdy więcej ich nie zetnę. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam takie średniej długości, ale strasznie mi się podobają długie *-*
    Jednak swoje muszę skrócić przez moją głupotę, ale to nic do wakacji odrosną xD

    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikane :D
    Ale cudne ciuszki *-*
    Czarna sukienka najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Długie włosy mają dużo zalet, ale też i wady.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ścięłam, bo były okropne. Problemy że zdrowiem swoje zrobiły. Przy okazji postanowiłam wrócić do naturalek i wtedy zapuszczać.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilk
    ja w końcu wychodowałam długie włosy i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wyobrażam siebie bez długich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również obserwuję i poklikałam :) Ja zdecydowanie jestem fanką długich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. moje włosy w sumie są średniej długości, ale marzą mi się długie włosy do pasa <3
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miałam długie do tyłka, potem po komunii ścięłam i były takie "za ramiona" dopiero w liceum znów ścięłam i szybko pożałowałam. Teraz zapuszczam i jak na razie mam jakby to ładnie ująć "długie do piersi" :D Z wszystkimi atutami, które tu wymieniłaś totalnie się zgadzam. I faktycznie tak jest, że niektórym dziewczynom o wiele lepiej jest w krótkich :)
    +Obserwuję, rewanż byłby bardzo miły :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Poklikałam :) moje włosy są coraz dłuższe z tym że niestety nie są gęste, nd czym ubolewam;/
    http://lifeeatfashion.blogspot.com/2015/12/swiateczne-stylizacje.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Och jak ja bym chciała takie włosy jak na zdjęciach które zamieściłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy post ;)
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham długie włosy :) A tak wolno mi rosną :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też miałam długie włosy, prawie po pupę, ale ścięłam je po maturze bo bardzo mi wypadały i nic nie działało żeby to trochę zahamować. Dużo osób mi mówi że dużo lepiej wyglądam w krótkich włosach ale jednak znów je zapuszczam bo już niedługo wychodzę za mąż a fryzury ślubne z krótkich włosów jakoś do mnie nie przemawiają :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam średniej długości włosy i tęsknie za krótkimi, było z nimi o wiele mniej pracy ;D

    również obserwuje : *

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam długie włosy, ale już autentycznie czasem mam ochotę ogolić się na łyso...

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama jestem posiadaczką długich włosów i lubię je, ale coraz częściej mam ich dość, bo ich umycie, wysuszenie i ułożenie zajmuje mi za dużo czasu :) Ja jakiś czas temu zrobiłam wpis o problemach dziewczyn z długimi włosami - zerknij sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja marzę o włosach chociaż do łopatek takich zdrowych i błyszczących a przede wszystkim niepadających. Pozdrawiam i dołączam do grona:) Kliknęłam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam długie włosy i bardzo je lubię i u siebie i u innych;) Ale masz rację, ze nie wszystkim one pasują;) Poklikam;)
    Z chęcią zaobserwuję i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam długie włosy!Dlatego też zapuszczam swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja już chyba wszystko miałam na głowie. Długie do pasa przez wiele lat od dziecka. Potem różne wariacje fryzur, nawet dready miałam, potem krótkie na centymetr, i teraz znów zapuszczam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jestem za długimi włosami ;)
    Poklikalam i obserwuje zapraszam na Nowy post ;) !

    OdpowiedzUsuń
  26. Oczywiście kliknęłam :) Trzymam kciuki, a co do włosków to mam w sumie średniej długości, ale chciałabym mieć dłuższe :) Zgadzam się każda dziewczyna wygląda lepiej, zgrabniej i przede wszystkim bardziej kobieco w dłuższych włoskach <3

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :) Co powiesz na wzajemną obserwację? :* www.ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Pamiętam jak miałam takie długie włosy i teraz znowu myślę o zapuszczaniu. Świetny post! Zapraszam http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję, liczę na to samo. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja raz w życiu miałam długie włosy ale no kobieta jest zmienna i obciełam włosy do ramion i tak tego żałuję i teraz tylko czekam aż włosy mi odrosną. :)

    codzienneprzemyslenia95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nosiłam długie włosy, jednak teraz znam 5 powodów aby postawić na krótsze np. do ramion :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Faktycznie długie i zadbane włosy dodają uroku;))

    OdpowiedzUsuń
  32. ja mam długie włosy i jak chodzę je podciąć to tak bardzo mi ich szkoda
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Poklikałam :* ja niestety nie mam już długich włosó ale je zapuszczam i za 2 lata będą idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Wydaje mi się że do krótkich włosów trzeba mieć odpowiednią buzię. Ja kiedyś miałam krótkie i wyglądałam co najmniej dziwnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja mam długie włosy i bardzo je lubię. ;)
    Ciekawy blog. Obserwuję. :D

    Zapraszam:
    pozulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam długie włosy, zapuszczam do pasa po czym je zetne. Już niewiele mi zostało tego zapuszczania :D Czasami się one bardzo uporczywe :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. I oczywiscie poklikałam ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Te czarne sukienki z romwe są świetne *__* poklikałam :)
    Ja mam długie jak na mnie włosy. Oczywiście nie są one aż tak długie jak mają księżniczki w bajkach, no ale przynajmniej są :D

    xjulliettx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny post, oczywiście poklikałam i obserwuję.
    W moim przypadku długie włosy to niewypał, z uporem mania chciałam długie, ale przełamałam się i ściełam do łopatek. Teraz chyba wyglądam lepiej.
    http://side-of-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja po ostatnim ścięciu na równo zawzięcie hoduję włosy :)
    Marzą mi się takie do pasa...
    milka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Poklikane Kochana i proszę o to samo u mnie :]
    Zawsze się odwdzięczam! :))
    Ps. długie włosy są super :]

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja mam włosy do ramienia i jest super :D
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. To fakt, zazwyczaj jak mam jakieś wyjście to robię fale, jakoś pasują mi idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja mam dość długie włosy i je uwielbiam! :) Fakt - niekiedy mnie bardzo irytują, plączą się i mam małe problemy z rozczesaniem, ale według mnie mi długie bardziej pasują.
    Poklikałam w linki.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. kurcze, a ja o 14 idę do fryzjera ściąć moje wlosy które są za łopatki :D

    zapraszam na blog : twoimioczami.blogspot.com - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Poklikałam, co do długich włosów to się zgadzam i zapuszczam :D niestety zbliża się czas ich podcięcia ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące :)!
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące :)!
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  49. Długie, długie i jeszcze raz długie! Jak byłam mała chciałam mieć takie jak Roszpunka XD.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja zapuszczam właśnie aby w razie ewentualnego ślubu mieć piękne długie loki ;-) Później zetnę i oddam na perukę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  51. ja chciała bym mieć dłuższe włosy, ale moje rosną do pewnego momentu a potem stoją w miejscu

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja zawsze mam krótkie i nie znoszę długich :P a jak na złość, rosną mi z prędkością światła ;//
    Pierwsze rozdziały nowych opowiadań ---> Wanko's stories

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja mam takie średnie i mi się podobają ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja raczej jestem za długimi włosami, choć czasami mam ochotę ściąć, ale nie krócej niż do ramion . "Na chłopaka" miałam ścięte jak byłam malutka ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny post! <3 To jak wspólna obserwacja ?
    http://gold-b3rry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Długie i długie uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Ciekawy post. :)


    www.kuriatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Również mam długie włosy ale, gdy są zbyt długie to zawsze mam ochotę je konkretnie skrócić :) Jednak na całkiem krótkie przynajmniej jak na razie nie zamierzam się decydować :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja mam długie i je uwielbiam, zwłaszcza teraz gdy zrobiłam sobie ombre. Włosy to zdecydowanie moja największa zaleta w wyglądzie haha

    ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  60. Jestem posiadaczką długich i nigdy ich nie ścinam. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...