GRY

14 grudnia 2015

Co u mnie nowego?

Witajcie !

Jak można zauważyć od kilku dni mnie tutaj nie było :) więc na początek postaram się odpowiedziec na wasze wszystkie komentarze <3 
Co u mnie nowego ?  Szczerze? czas pędzi mi jak szalony...wiadomo święta, przygotowania, w między czasie nauka do prawa jazdy.. jutro mam pierwszy egzamin z teorii więc trzymacje za mnie kciuki!! 
Ostatnio postanowiłam kupić - na spróbe :) sztuczne rzęsy... nigdy nie przyczepiałam takich cudów więc na sam początek wybrałam tanie rzesy firmy Donegal polskiej firmy.. kosztowały mnie chyba 11zł



Jeśli kogos ciekawy efekt to wstawiam zdjęcie:)



Szykuję też cykl ciekawych recenzji.. więc zapraszam i zachęcam do odwiedzenia bloga :)

Przypominam tez że mam dla Was kod rabatowy -10% do sklepu www.bornprettystore.com 
KOD : EFBT10 Jeśli ktoś planuje jakieś male zakupy zawsze chyba kilka groszy można zaoszczędzić :)

I na sam koniec prosze jeszczę Was o kilka kliknięć - moja współpraca z Romwe nie jest jeszcze pewna - wszystko jak się domyślacie zależy od klików - choć szczerze mowiąc mam juz tego dość ale mimo wszystko mam nadzieję ze mi się uda nawiązać wspólprace :) jestem ciekawa jak to jest i chce się przekonać na własnej skórze czy warto :)


PS kogoś interesowała by konkurs z firmoo.. do wygrania były by oczywiście okulary.. mam możliwośc zorganizowania po raz kolejny konkursu ale nie wiem jaki byłby odzew z waszej strony.. robić czy nie?

Pozdrawiam


25 komentarzy:

  1. Jakie śliczne rzęski ;D
    Ja niestety mogę jedynie pooglądać czyjeś bo w okularach to niepraktyczne ;D

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde, ostatnio też zastanawiam się nad sztucznymi rzęsami, ale jakoś nie wiem czy do dobry pomysł :) U Ciebie wygladają cudnie :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna sprawa, sztuczne rzęsy na impreze :)

      Usuń
  3. Romwe ma naprawdę piękne rzeczy :) Poklikałam linki :) }
    Powodzenia na egzaminie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikane :) rzesy ładnie wyszły :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzęsy! Muszę sobie takie sprawić na Sylwestra. Poklikane. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka rzeczy od nich, akurat wszystko trafiło mi się dobre jakościowo więc jestem jak najbardziej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super bede pamietac jak jeszcze bym kupowała rzęsy od nich :)

      Usuń
  7. rzęsy super efekt :) Trzymam kciuki za Twoją współprace i poklikałam w linki! :* Może też kiedyś będę potrzebowała Twojego wsparcia :D !

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzęsy ;) poklikałam.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mnie zastanawiają sztuczne rzęsy. Zawsze się boję, że jak je odkleję to razem z moimi własnymi... Prawo jazdy już na szczęście za mną i mogę machać plastikiem. Teoria to był dla mnie pikuś w porównaniu z praktyką, która jakoś tak... no nie chciała mi podejść. Koniec końców, na szczęście zdałam :) Myślę, że też sobie świetnie poradzisz bo... właściwie czemu by nie? :D

    http://schioko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie umiem przekonać się do sztucznych rzęs :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za sztucznymi rzęsami :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie to wygląda a mnie tak ostatnio oczy pieką, że nawet tusz im przeszkadza:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...