GRY

15 grudnia 2015

Przegląd

Dziś przychodzę do Was z przeglądem sklepu banggood.com, o którym już wcześniej pisałam tutaj. Szczególnie w oko wpadła mi jeansowa kurteczka oraz czerwona koszla w kratę - czesto czytajac must have na blogach natykałam się na czerwoną koszulę dlatego też myslę ze taka by mi się bardzo przydała :) 
Dużym plusem tego sklepu internetowego jest to że mają darmową przesyłkę ii bardzooooo szeroki asortyment :) nie tylko ciuchy ale i sprzęty elektroniczne, obudowy na telefon, drony i typ podobne :)
Także jeśli ktoś planuje zakupy na świeta to polecam


 


KURTKA         KOSZULA


 


Rhinestone Bubble Statement Bib Choker Necklace Women Jewelry


Vintage Gold Silver Big Leaf Pendant Clavicle Chain Necklace For Women


Vintage Crystal Flower Water Drop Chunky Statement Multilayer Necklace


Vintage Silver Long Boho Bib Statement Turkish Jewelry Choker Necklace


A Wam co wpadło w oko ?

Pozdrawiam Marijory





25 komentarzy:

  1. super rzeczy <3 ta pierwsza kurteczka i płaszcz w kratę po prostu najlepsze!
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula jak najbardziej w moim guście :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te Kolie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna biżuteria
    klikniete
    proszę o kliki i komentarz w najnowszym poscie u mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Na koszulę w kratkę już długo "choruję" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula i delikatny łancuszek są świetne, chętnie sprawiłbym je na prezent mojej dziewczynie przy jakiejś okazji :D /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. BARDZO FAJNE RZECZY. POKLIKANE:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszą kurtkę przygarnęłabym do swojej szafy. Świetna jest. :D
    Poklikane. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja tez bym przygarnęła :D
      dzieki <3

      Usuń
  9. Dla mnie najlepsza kurtka, ale wszystkie rzeczy są świetne! Poklikałam w linki :*


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście poklikane;*

    Wszystkie rzeczy są bardzo ładne:*

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne rzeczy :) kurtka najlepsza! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...