GRY

5 grudnia 2015

Wishlist

Muszę wam powiedzieć ze Shein.com i Romwe.com to moje dwa ulubione sklepy internetowe! zamawiałam kiedyś od nich kilka rzeczy i byłam mega zadowolona! z jakości jak i z dużego wyboru jaki mamy na ich stronach!
Zaczynając pisać na blogu rok temu nigdy bym nie pomyślała że kiedyś nadejdzie taki piękny dzień :D
Więc pewnie domyślacie się jak się ciesze z możliwości współpracy z nimi!
Ale nic nie jest jeszcze przesądzone, możecie mi pomóc klikając w linki!
Dziękiiii wszystkim dobrym duszyczkom :*

Wybrałam kilka rzeczy które wpadły mi w oko :)
Jak zawsze na pierwszy ogien poszły sukienki - ale tym razem chciałabym też  zamówić dla odmiany jakiś uroczy sweterek! mamy zime więc jednak jakiś mi sie może przydać :)


 
  

 Sukienka 1 Sukienka 2
  Sukienka 3  Sukienka 4


  


Oraz kilka rzeczy które mi wpadły w oko z drugie sklepu


  

  


  



A wy jakie macie opinie o romwe / shein ?
Co wam się najbardziej podoba w mojej wishlisty?
Który sklep wolicie? a może oby dwa lubicie jak ja ? :D


Pozdrawiam Marijory !

55 komentarzy:

  1. sukienki są świetne! ;)
    obserwuje
    http://m-artynablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię te sklepy, poklikane
    jak możesz kliknij w 2 linki w najnowszym poście
    miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienki są niesamowite! Wszystkie propozycje przygarnęłabym do swojej szafy. Poklikane. ;)
    Pozdrawiam!
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem fajne ubranka , dzięki za komentarz u mnie ;) poklikane chociaż jeden link coś nie działa bodajże 2 na samej górze

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Romwe i SheIn, mają lepszej jakości rzeczy od Dresslink :)
    Oczywiście wszystko kliknęłam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko poklikane jak prosiłaś :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam ! :*

    Zapraszam http://m-artynablogg.blogspot.com/ Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejsc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze, trzymam kciuki!
    Mega jest ta szara bluza *.*
    http://otaczyta.blogspot.com/ <----zapraszam :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam kochana, te czarne kiecki są ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  10. It is such an amazing post, dear! Have a nice weekend:)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczne propozycje, poklikane
    klikniesz też u mnie?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. SheIn bardzo lubię, sama z nimi współpracuję :) Poklikane :)
    Czarnakawaa.blogspot.com ---> Zapraszam! ☕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak idzie współpraca? dziękuje :*

      Usuń
  13. Bardzo fajne rzeczy, najbardziej podobają mi się te sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzy i szare bluzki z krótkim rękawkiem są fajne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienki są śliczne, z resztą tak, jak i reszta (ta bluza niebiesko-biała *.*)
    Zapraszam na nowego posta
    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybrałaś świetne rzeczy! Sukienki są piękne!
    Poklikałam. :)

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienki i bluzy najbardziej mi się podobają :) Nie wiem który sklep jest lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. szary sweterek piękny <3 poklikane:) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ te sukienki zmysłowe ;) Właściwie to te sklepy znam tylko z opowiadań :) poklikane

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluzy są genialne :) Fajne mają ubrania w tych sklepach :)
    I klik ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Same piekności !:) też bardzo lubię sklep shein :)
    Kochana poklikane, mogłabym prosić o to samo u mnie w najnowszym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam oba te sklepy :)
    Poklikałam Ci ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Poklikałam :) fajne ciuszki :)
    Dzięki za odwiedziny, ja również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej podoba mi sie przed ostatnia koszulka ;)
    Poklikane ♥ a co do mojej opinii nie mogę wyrazić niestety własnego zdania o rzeczach bo ich nie kupowałam jednak mają dość ciekawy asortyment ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, dziekuje za komentarz i kliki;*

      Usuń
  25. Sukienki śliczne :-)
    Również obserwuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wishlist! Poklikane ;) Śliczne rzeczy wybrałaś, a szczególnie te bluzy i sukienki z 1 sklepu :)
    Ja również obserwuje!
    http://jestemolkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. poklikałam, dziękuję za f a n t a s t y c z n y komentarz! <33333

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta "sukienka 1" jest cudowna! I jeszcze ten kolor. Oczywiście poklikane :)
    http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...