GRY

15 grudnia 2015

Zamówienia


Dziś chciałabym pokazać Wam co nieco moje perełki z ostatnich dni które do mnie przyszły, zacznę od bluzy i okularów z wholesalebuying
Musze tez przyznać że bardzo jestem zadowolona z mojego zamówienia - ciuchy zgadzają się w 100% ze zdjeciami ze strony sklepu.
Okulary oceniam na bardzo dobrą jakość tak jak i białą bluzeczkę. W czarnej bluzie wystaje nitka ale no cóż to nie jest jakaś poważna wada.
Więc jednak tym którzy nie wierzą że za tak małe pieniądze można kupić coś ładnego mogę otwarcie napisać - da się. 
Zdecydowanie moją ulubioną rzeczą z tej przesyłki są okulary! jak za 2$ są naprawde świetnie i super wyglądają! aż nie mogę się doczekać lata by je założyć :D
Więc jeszcze "tylko" jakieś 5miesięcy...eh :D










Jeśli komuś coś wpadło w oko, rzeczy znajdziecie tutaj : 




Całuje i pozdrawiam

41 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. fajne no nie? :D tylko słonka ni ma :(

      Usuń
  2. Genialny model okularów - takich jeszcze nie widziałam. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  3. :) zapraszam an rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/2015/12/rozdanie-wygraj-paletke-zoeva.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne nowości ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zestawienie , a okularki muszę przyznać że zabójcze !!;) Jak bym nie miała silnej woli ucierpiał by mój portfel ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka jak najbardziej w moim guście :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Białą bluzeczka jest super, poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Model okularków super jeszcze tylko,żeby chroniły oczy przed promieniowaniem UV. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Okularki mi się podobają, linki kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Okulary są super :) poklikałam :)proszę o to samo u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe nowości! Przedświąteczny buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! :D kurcze nie moge pisac u Ciebie komentarzy na blogu .. nie mam google plus :(

      Usuń
  12. Byłam pewna,że na 3 zdjęciu to jest komplet XD. Poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie komplet tylko spodniczka z bluzką:D

      Usuń
  13. Fajne ciuszki a okulary rzeczywiście świetne, i to za taką cenę;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka rewelacja !

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy ! Sukienka bardzo mi się podoba :)
    Obserwuje !
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Okulary i bluza są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  17. wooow *.* okulary są genialne :3 faktycznie, trochę trzeba poczekać na ich założenie :D
    i bluza bardzo mi się podoba :3
    poklikane :D przykładowe ceny: bluza- niedostępna już; bluzka 3$; spódniczka 3,31$
    +w zamian mogłabym prosić o jeden klik w banner banggood na pasku bocznym? ♥
    pozdrawiam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...