GRY

5 grudnia 2015

Zamówienie z Banggood


Witajcie! chciałam się pochwalić sukienką oraz szczoteczką do twarzy ze sklepu  banggood.com ! Na zamówienie czekalam jakieś ponad 2 tygodnie i wreście 2 dni temu listonosz stanął w mym progu z paczuszkami :) sukieneczka mnie kompletnie zauroczyła ! :)
Wygląda chyba identycznie jak na zdjęciu na stronie sklepu
Wybrałam rozmiar L i na wieszaku wygląda na ogromną ale jak się założy leży fajnie :) teraz tylko żelazko w ruch i mogę się stroić :)
Co do szczoteczki do buzii jestem przekonana że ją polubię D: ma 4 wymienne wkłady czyli razem 5, myślę że ta do masażu sprawuje się najlepiej. A bardziej szczegółowe efekty mogę opisać ewentualnie po kilku dniach/tygodniach użytkowania. Jeśli oczywiście kogoś to ciekawi ;) Dużym plusem tego sklepu jest to że mają darmową wysyłkę, więc zawsze to kilka $ mniej. Z pewnością sama skusze się jeszcze na jakieś zakupy w tym sklepie. A asortyment mają naprawde szeroki wiec jest w czym "przebierać".



Sukienkę napewno zobaczycie jeszcze na blogu! 
Tylko znajdę chwilę czasu żeby porobić lepsze zdjecia.
I oczywiście jakiegoś pomocnika który popstryka mi foteczki :)





Sukienka KLIK

Szczoteczka KLIK

Ceny myslę że zachęcają więc jeśli ktoś poluje na tanią a zarazem fajną szczoteczkę to ta z banggood to fajna alternatywa.
A Wy spotkałyście się już w tym sklepem ? jak wrażenia ? :))

Pozdrawiam Marijory




20 komentarzy:

  1. Fajna ta szczoteczka, przydałaby mnie się taka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobną szczoteczkę i bardzo ją lubię, fajnie się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szczotkę sama bym chętnie przygarnęła ! :d A sukieneczka ładna ! jestem ciekawa jak wygląda na Tobie :)
    Zapraszam do mnie :

    http://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za kilka dni wrzucę jakieś zdjecia :)
      Wpadne!!

      Usuń
  4. Ciekawa jestem tej szczoteczki :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna sukieneczka ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz słyszę o tym sklepie o.O
    szczoteczka bardzo interesująca ale przyznam że boję się mechanicznego oczyszczania :/ bo może to powodować zwielokrotnienie zaskórników.
    poklikane :) sukienka 34,05zł; szczotka 28,03zł
    3maj się ;)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka, prosta ale ta koronka dodaje jej tego czegoś. Pewnie nawet fotogeniczna ( zboczenie hobbystyczne heh )

    foggysilence.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...