GRY

2 grudnia 2015

Zamówienie z Dresslink

Kurczę troche sie wpieniłam... napisałam taka długą notkę i mi się usuneła.. no nie wierze :O
Ale ok jazda od początku !
Wiec dostałam zamówienie ze sklepu dresslink.com które składało się z : 
Okularów, dwóch bluz oraz sukienki i wszystko uwaga.. za 20$ wraz z przesyłką... czyli naprawdę tanio ! Najbardziej zadowolona jestem z okularów - świetna jakość ! identyczne jak okulary z sieciówek z tym że dużo dużo tańsze a równie solidne! aż żal mnie bierze na myśl że nakupiłam na wakacjach tyle okularów z New Looka po 6 funtów jak tutaj są takie cudeńka za grosze! Kolejna rzecz to biala bluza z koronką - materiał jest naprawdę fajny, bluza wygląda identycznie jak na stronie sklepu! jest to rozmiar one size ale mimo to wygląda na mnie całkiem ok, jest może odrobine krótka jak na długośc ale do spodni z wysokim stanem będzie wygladać cudnie!
Pamiętajcie ze rozmiarówki azjatyckie różnią sie od naszych europejskich wiec zawsze warto sprawdzić wymiary przed zamówieniem lub wziasc rozmiar wiekszy niz się nosi.
Kolejna rzecz to sukienka jestem z niej zadowolona. Wybrałam rozmiar L i był to strzał w 10! leży dobrze :)
Ostatnią rzeczą jest bluza z białymi nadrukami.. z niej akurat jestem najmniej zadowolona materiał jest troszke sztywny, inny niz w tej białej bluzie ale mimo to ładnie sie prezentuje :)
Narazie dodaje kilka zdjec na szybko z przedniej kamerki, nie miałam kiedy wcześniej zrobić bo miałam jazdy xd A reszte ciuszków pokaże w stylizacji za kilka dni !
ok już nie przedłużam oceńcie sami :











Będe wdzięczna za wejścia.
całuje mocno :*

10 komentarzy:

  1. Świetne okularki, linki kliknięte :)
    Klikniesz u mnie w najnowszym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w twoich włosach, są cudowne.

    Zapraszam do mnie
    chocolate-dreamsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczy super :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...