GRY

7 stycznia 2016

kolejna dawka nowości

Witajcie!

Kilka dni temu przyszła do mnie paczka ze sklepu dressgal.com, zdziwiłam się bo przyszła 
wręcz eksperowym tempie! Skusiłam się na dwie bluzki oraz palete do konturowania twarzy oraz sportowe długie skarpety :)
Z zawartości jestem bardzo zadowolona, jedynie nie mogę trafić w rozmiar xd czasem jak zamawiam rozmiar M to jest jak S a teraz jak zamowilam L to bluzeczka była mega duża ale mimo wszystko wygląda fajnie - jak oversize :)
Chciałabym też pokazać Wam moję bluzę którą dostałam juz miesiać temu od dresslink.com ! :)
Urocza czyż nie ?

A Wam co najbardziej wpadło w oko ? 









A tutaj dla porównania gąbeczka z palety i oryginala gąbeczka beauty blender troche juz zzużyta :D










A z tyłu bluzeczka wygląda tak :




Bluza od dresslink :








Prosze o Kliki ! <3 będe bardzo wdzięczna! dajcie znać - może i jak mogę Wam jakoś pomóc ! <3

BLUZKA
SKARPETKI
PALETA
KOSZULKA
BLUZA

57 komentarzy:

  1. Ubrania super, ciekawe jak sprawdzi się paleta :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pudrowa bluzeczka jest cudna :)
    Ciekawa jestem tej paletki czy się sprawdzi :)
    Poklikałam ;)

    http://ilonakasprzycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooo napewno napisze o tej palecie na blogu jeszcze :DDD

      Usuń
  3. Ta koszulka z wyciętymi plecami jest niesamowita! Wszystko poklikane. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko śliczne ale paletka najlepsza! :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poklikane, zrobiłabym to wcześniej ale nie zauważyłam nawet :/ :D Nadrobiłam :*

      Usuń
  5. Ale ładne włosy :3 poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie przez te rozmiary nie lubię kupować ciuchów przez internet :') Bardzo fajne rzeczy, a kolor tej gąbeczki po prostu zabójczy <3
    Z chęcią zostanę tutaj na dłużej :D

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne rzeczy , spodobała mi się ta paleta :) Widzę że jest bardzo tania więc może się skusze. Poklikane!
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka najlepsza, jestem jej strasznie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna jest ta paletka do konturowania
    poklikane kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wydaje sie fajna jak narazie :P dziekujeee:*

      Usuń
  10. Poklikałam wszystko :D jakbyś mogła się odwdzięczyć u mnie prosze ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne włosy :) Paletka ma cudne kolory, chociaż na pierwszy rzut oka myślałam że to błyszczyki o takich naturalnych odcieniach :D Chyba wina zdjęcia, bo na stronie tak nie wyglądają :) Bardzo fajna bluza z ostatniego zdjęcia :)
    Poklikane. Dziękuję za obserwację, ja również już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też często nie trafiam w rozmiar gdy kupuję przez internet :')
    Świetna bluza!

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dobrze wiedziec ze nie tylko ja mam taki problem :D:D

      Usuń
  13. niedawno zamówiłam sobie identyczną paletkę cieni :D
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super ubranka :) Cudna paletka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super paletka i udane zakupy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna bluza i już kliknęłam ;)
    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Z całego Twojego zamówienia najbardziej podoba mi się czarna koszulka Dream, Believe, Archive i skarpety. :)

    http://photos-fashion-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. te gąbeczki są świetne, sama mam z kilka
    NASZ BLOG- klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wygląda ta biała bluzka, szczególnie z tyłu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super paletka, ale konturowanie to już dla mnie wyższa szkoła jazdy :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę sobie sprawić takie jajko :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks for sharing. Beauty blenders are great!

    OdpowiedzUsuń
  23. Paletka ma odcienie jakie lubie ;*
    Bardzo ładna delikatna biała bluzeczka;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...