GRY

9 stycznia 2016

Romwe, Shein


Cześć Wam! ;* jak wam mija sobota? ja cały dzień zabiegana ledwo co znalazłam chwilkę by tu wpaść :D

Chciałabym pochwalić sie dzisiaj moim zamówieniem ze strony romwe.com i shein.com - dostałam możliwość w ramach współpracy wybrać sobie dowolną rzecz ze sklepu z danego działu, jako że zimnoo za oknem pokusiłam się o jeansową kurteczkę oraz o wełnianopodobny płaszczyk w super modym kolorze :) szczerze to jednak nie dam rady tych rzeczy założyć gdzieś na dwór boo jednak są dosyć cienkie jak na terazniejsza pogodę, ale za to jak tylko pogoda się poprawi postaram się popstrykać trochę lepszych zdjęc na zewnątrz :)
Ogólnie z zamówień jestem bardzo a to bardzo zadowolona może jedynie szkoda że mają zarówno kurteczka jak i płaszczyk zaszyte kieszenie, ale tak to jestem zadowolona i mam nadzieje że uda mi się nawiązać z tymi sklepami stałą współprace !! :)

Ps dziewczyny możecie mi polecić jakiś fajny film na sobotnią nudę??

Iii dla tych którzy biorą udział w konkursie, wyniki podam za kilka dni :)













Tradycyjnie prosze o kliknięcia! i dziękuje oczywiście z góry wszystkim dobrym duszyczkom :)

Kurteczka
Płaszczyk
Bluzka
Bluza
Bluzeczka

I na koniec dodaje rozwiązanie konkursu :) to juz z pewnością ostatni konkurs z firmoo na jakiś czas :) ale nie ostatni taki konkurs na blogu... nie długo sie pojawi inny, więc zapraszam :) ale przejdę do rzeczy.
Zgłosiło się razem 29 osób,
Szczęsliwy głownym losem zostaje zgłoszenie numer 12, czyli Truskawkowy Świat :!
oraz kupony o wartości 10$ lecą do : 
zgłoszeń numer 4,8,11,21,29 czyli 
Milena Kafka,Anna Czarnecka,Izabela Rejman,Souvenirmaniac oraz Aga Zet również wszystkim gratuluje ! :)


123 komentarze:

  1. Ładne rzeczy, poklikane. A jakie filmy lubisz ;) ?
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie troszkę kiepskie te zdjęci i czekam na więcej w lepszym świetle :) Płaszczyk bardzo mi się podoba :)
    Poklikane :)
    Polecam film "Agentka" (2015r) - mega się uśmiała. Jeśli chcesz sobie poprawić humor to jest to idealny film :) Na cda go znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) oglądałam Agentke.. super film! :D

      Usuń
  3. świetne ubrania, linki poklikane kochana :) powodzenia w dalszej współpracy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się rzeczy. Poklikałam :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam taką samą kurteczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciuszki fajne i poklikane. I gratuluję współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszczyk bardzo ładny. :) Poklikane.
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje włosy zachwycają! Są piękne! Poklikałam, jak możesz to poklikaj też i u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. beżowy plaszczyk jest świetny
    klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta kurteczka i płaszczyk są genialne! Ogółem bardzo ciekawe rzeczy zamówiłaś :)
    http://olkiks.blogspot.com/
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna jest ta kurtka, chyba ją sobie zamówię :)
    Poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne te rzeczy! Oczywiście poklikane. Obserwuje :D

    Zerknij do mnie i jak mozesz zaobserwuj też! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kurteczka i płaszczyk. Zakochałam się *_* :-D
    Poklikałam z wielką chęcią :-)
    Życzę sukcesów z dalszą współpracą z sklepami :-) Pozdrawiam i obserwuję i zapraszam do siebie www.izabelarejman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ;) obs,
    zapraszam do mnie, coś z innej beczki ;**
    http://sayyestothedressss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne ubranka! Jestem zachwycona tym płaszczykiem :) Zdrowa znoś!
    Czekam na zdjęcia na dworze :)
    buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba ta jeansowa kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Zarówno kurteczka jak i płaszczyk bardzo mi się podoba ! Oczywiście poklikane :)
    Wiem, że sobota juz minęła ale polecam film "I wciąż ją kocham", "Czarny łabędź" i "Zostań jeśli Kochasz" :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne ubranka :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne rzeczy zamówiłaś, fajnie by było je zobaczyć tak z większej odległości :) Wiec zdjecia na zewnątrz przydały by sie, wiec życze dobrej pogody :D
    Mój Blog - zerknij! Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super ubrania! wpadniesz do mnie? zaczynam, a początki są trudne onlymomcanjudge.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. poklikane
    http://lifeeatfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super kurtka ^^
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne rzeczy! Kurtka super :)
    Obserwujemy? :))

    http://z-pasja-do-fotografii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. super !

    zapraszam na mój blog prowadzę go razem z koleżanką :)
    http://gabrysia-oliwia.blogspot.com/ -----mam nadzieje ze wpadniesz i dołączysz :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Polecam "Praktykanta". Mnie sie bardzo podobał.

    OdpowiedzUsuń
  26. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    http://bekleveer.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. Super post ;)
    Obserwujemy ?
    fashioneasiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny ten płaszczyk. Sama marzę o podobnym ;) Ale nie mogę się zdecydować czy wybrać coś w jasnym czy ciemnym kolorze.
    Poklikane.
    Mój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myśle ze fajnie czasem zaszaleć i wybrać coś w jasnym kolorze :D

      Usuń
  29. Poklikane i obserwuję ;)
    fashioneasiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystko poklikane :) Świetne rzezy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne te ubrania :) Poklikane :)

    http://ilonakasprzycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Też mam tą kurtkę jeansową!

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  33. po klikane
    28.33
    33.99
    2.97
    4.13
    3.00
    Życzę udanej współpracy ;)

    Obserwuje i liczę na to że ty mnie też zaobserwujesz jeżeli ze chcesz
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna kurtka i fajny blog ;)
    Zapraszam do mnie na bloga i zaobserwuj jak ci się spodoba :)
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Uczciwie we wszystko poklikałam :D
    Ta kurteczka prześliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajny płaszcz! Chyba sama sobie sprawię taki camelowy płaszcz na przyszły sezon. :)

    http://photos-fashion-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ta kurteczka prze piękna! Bardzo fajny wystrój bloga. karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Szal świetny!
    Poklikałam :)
    Obserwujemy? Daj znac u mnie w komentarzu :)
    Pozdrawiam http://princess966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję współpracy! Prześliczne kurteczki, a co do filmu to polecam "Strasznie głośno, niesamowicie blisko", "Mr Nobody" Genialne filmy! Mój ulubiony to "Wszystko za życie" koniecznie zobacz! Miłego dnia! Obserwujemy?

    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Obie rzeczy świetne, ale kurteczka jeansowa megaa!!!
    Sama sie zastanawiam nad kupnem takiej rzeczy. Widać, że warto. Obserwuję :)
    http://domkaa-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Shein kusi mnie od dawna ale jakoś mam obawy przed zamawianiem w tym sklepie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm nie ma obaw :) fajne rzeczy maja

      Usuń
  42. Ja też jestem teraz mega zabiegana! Kliknęłam w linki! Ten biały sweterek z wycięciem z 'v' jest prześliczny! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  43. Uczciwie poklikane :)
    Śliczne rzeczy wybrałaś ♥
    Ja serdecznie chciałabym Ci polecić zdecydowanie Więźnia Labiryntu ♥

    Pozdrawiam SharpeeE i zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ! <333 ogladałam, świetny film! :)

      Usuń
  44. Płaszczyk za $33.99 mega mi się podoba właśnie szukam takiego!
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm noo taki na jesien bardziej bo jest cieniutki :D

      Usuń
  45. kurtka - swietna, poklikałam we wszystko !
    Mogłabym prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poscie ? będę bardzoo wdzięczna :)
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne, kliknełam:)
    obserwujemy?:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Wysłałam maila,ale nie wiem czy doszedł;/

    OdpowiedzUsuń
  48. hej fajne ciuszki , zapraszam do mnie na www.lipsonheels.pl Dopiero zalozylam bloga i bede wdzieczna za jakiekolwiek wskazowki czy porady

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...