GRY

23 lutego 2016

Nowości od Romwe

Kilka dni temu przyszła do mnie paczka ze sklepu romwe.com, w środku znalazłam oczywiście rzeczy które wybrałam - 100% zadowolenia w tym przypadku :) wszystko przyszło dokładnie takie jak na zdjęciu - zero przykrych niespodzianek ani odstających nitek :) uważam to zamówienie za najbardziej udane ze wszystkich jakie dostałam w ramach współpracy na blogu :) 
Rozmiary jakie wybrałam to S.
Sukieneczka okazała sie o dziwo delikatnie za duza ale wyglada też ok jak jest luźna :) teraz juz tylko czekam na lato by móc w niej chodzić :D
A co do bluzeczki to z kolei rękawki ma może odrobinę krótkie ale jest to rozciągliwy materiał także wygląda naprawde super ! chyba skusze sie na taki sam model tylko inny kolor :) 


I na koniec prosiłabym o kliki <3


Sleeveless With Pockets Waist Dress

40 komentarzy:

  1. Ładny sweterek ! Podobająm i się z tymi paseczkami ;) kliknęłam oczywiscie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka niezwykle seksowna :) podoba mi się :)

    Oczywiście poklikałam :) Będę wdzięczna za kliknięcia u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie takie sukienki, poklikane! :*


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się sukieneczka w paski - poklikane

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikane :) Fajny ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikałam :) Ten sweterek jest świetny!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ale zbyt odważny jak dla mnie :D
    Czy mogłabyś poklikać w moim nowym poście? mam szanse pierwszej współpracy :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/02/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny :) podobają mi się te wiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna jest ta bluzeczka! Poklikałam :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że jesteś zadowolona! :) Poklikałam.
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka najlepsza,bardzo mi się podoba :)
    Poklikałam :)
    Mam prośbę czy mogłabyś kliknąć linki w tym poście, z góry dziękuję :)
    http://wildstrawberryand.blogspot.co.uk/2016/02/dresslink-mini-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  12. cześć :) jeśli jesteś zainteresowana obserwacją za obserwację, daj znać u mnie na blogu!

    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka genialna! Poklikane! :*
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo za pomoc i pozdrawiam :*

      Usuń
  14. Świetna sweterkobluzka :) Poklikałam :) Poklikasz u nas? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...