GRY

9 lutego 2016

Troche nowości u Mnie

Witajcie moi drodzy :) w ostatnim czasie przybyło mi kilka fajnych rzeczy więc wrzucam kilka zdjęć :)
Dotarł wreście do mnie zamówiony ( w listopadzie! ) na ebay'u case na telefon dałam za niego około 1,4$ iii strasznie długo się wyczekałam na niego.. miał przyjśc po 4 tygodniach czyli pod koniec grudnia ale "przesyłka sie zagubiła" i wysłali mi go jeszcze raz  :D noo ale cieszę się przynajmniej że wogóle przyszedł... wiecie jak to jest lepiej późno niż wcale :)



Kolejną rzeczą która przyszła do mnie w ostatnim czasie to kurtka od Shein 
Rozmiar jaki zamówiłam to M. 
Jestem z niej zadowolona - może jest odrobinę za krótko ale mimo wszystko na jakąmś tunike lub dłuzszą bluzke wygląda fajnie.
Paczka przyszła standardowo po 2 tygodniach. Od dawna kusiła mnie ta kurteczka i byłam jej ciekawa - teraz moja ciekawośc jest zaspokojona :) 

Następną przesyłkę którą dostałam mogę również uznać za udaną jest ze sklepu wholesalebuying.com 
wybrałam sobie 3 rzeczy: szary dresowy komplecik( który podobał mi się od dawna ) , koszula w czerwoną kratę ( kompletny must have w szafie )  oraz czarną bluzeczkę którą w sumie wybrałam tylko dlatego ze zostało mi 2$ i nie wiedziałam co jeszcze wybrać :D
No więc z dresik jest fajniutki - cieńki bardzo ale się spodziewałam że taki będzie :) 
tylko szkoda że góra - bluza jest w sam raz w dół jest za delikatnie za duzy.. no ale cóż wybrałam rozmiar L dla pewności żeby nie okazał sie za mały i nie żałuje.
Najwyżej dam żeby mi zwięził spodniczke.
A koszula jest bardzo fajna! fajnie leży iii materiał bardzo przyjemny :) 

KLIK - koszula 

KLIK - komplecik
KLIK - Bluzka









50 komentarzy:

  1. Świetne nowości!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie koszule. Krata i to zestawienie kolorów - bomba! ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nowości, kurteczka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Udane zakupy :) Niech się dobrze noszą! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ociepli się trochę to wtedy napewno sie beda dobrze nosić :D:P

      Usuń
  5. Fajne etui, lubię motywy marynarskie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super nowości! Ten dresowy komplet jest piękny :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehh spodnica troche duza ale zgadzam sie ze piekny :)

      Usuń
  7. dresowy komplet-mega!

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy, poklikane :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo przydałaby mi się koszula w kratę :D chyba czas iść na wiosenne zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiosna nadchodziii to trzeba wybrać sie na shopping :D

      Usuń
  10. fajne ubranka, linki kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rzeczy, oczywiście poklikałam
    Pozdrawiam serdecznie
    Mój Blog - klik
    Nowy wpis - Konkurs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super dziekuje za pomoc :* z checia wpadne do cb

      Usuń
  12. Fajne nowości :) ale masz cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super ubrania! :)
    obserwuje i zapraszam do mnie :)
    prusekd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszula i kurteczka, to świetne połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurteczka bardzo fajna i widzę na stronie tego sklepu, że nie jest aż tak bardzo droga :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna kurtka

    Zapraszam http://scrapmaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Naczekałaś się na tego case'a :)) Fajna kurtka ;)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo strasznie długo sie naczekałam :D

      Usuń
  18. Zakochałam się w tej koszuli! Właśnie podobnej szukam! :*

    Byłoby mi niezmiernie miło gdybyś odwiedziła mojego fanowskiego bloga o aktorce Natalii Oreiro, którą możesz znać z telenoweli "Zbuntowany Anioł". Co Ty na to, żebyśmy dodały się do obserwatorów?

    Wykonuję również szablony, więc jakbyś potrzebowała pomocy bądź miała jakieś pytania, czy może po prostu chcesz jakoś zmienić wygląd swojego bloga, pisz śmiało!

    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOO Natalie Oreiro bardzo lubue :)) wpadne wpadne :)

      Usuń
  19. Kurtka świetna :) Super nowości, ale mnie zachwycają twoje włosy *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...