GRY

20 lutego 2016

Piramidki popcrop

Kilka dni temu doszła do mnie w ekspresowym tempie paczuszka od firmy Popcrop.
A co była w środku? oczywiście fit przekąski 100%naturalne.
Dzięki uprzejmości firmy, miałam możliwość wypróbować aż cztery rodzaje chrupiących piramidek: zbożowe,bio,bezglutenowe,kukurydziane.
Myśle że to super alternatywa dla niezdrowych chipsów które większość z nas je, idealnie nadają się też na np drugie śniadanie. Dzięki dużej zawartości błonnika zabijają głód na dość dlugo. Świetnie smakują z różnego rodzaju sosami.
Jestem wielką fanką wafli ryżowych które jem dość często - ale piramidki ( zwłaszcza zbożowe ) zawładnęły mym sercem i żołądkiem, więc myślę że będą często gościć w moim koszyku na zakupy. Moim rodzicom oraz rodzeństwu też przydały do gustu!Każdy zajadał się ze smakiem. UWAGO! są silnie uzależniające - zjesz jedną piramidkę i masz na wiecej :D

Uważam że jest to idealny produkt dla osób które zwracają uwagę na to co jedzą,oraz dla osób dbających o diete i zdrowie. Także polecam wszystkim fit maniakom :)
















O piramidkach: Piramidki powstają metodą ekstruzji ziarna w wysokiej temperaturze i przy wysokim ciśnieniu - dzięki temu zachowane są dobrodziejstwa całych ziaren. Jest to produkt bez dodatku tłuszczu, jakichkolwiek konserwantów i dodatków chemicznych. Zawiera sporo witamin i mikroelementów, które pozytywnie wpływają na funkcjonowanie całego organizmu. Węglowodany, czyli podstawowe źródło energii - przyczyniają się do sprawnej aktywności fizycznej i umysłowej, a błonnik - to wielki sprzymierzeniec układu pokarmowego - oczyszcza jelita z toksyn i pomaga utrzymać zdrową sylwetkę.
Cena okolo 3,99zł 

ZALETY :
check_icon PIRAMIDKI BIO wytworzone z kaszy gryczanej, ryżu, pszenicy i żyta
check_icon PIRAMIDKI BEZGLUTENOWE wytworzone z kaszy gryczanej, jaglanej i ryżu certyfikat bezglutenowy  
check_icon PIRAMIDKI ZBOŻOWE pełnowartościowe zboża: gryka, ryż, pszenica, żyto chrupiące i pyszne

Cechy

bez konserwantów, wysoka zawartość błonnika, duża dawka pozytywnej energii, pieczone bez tłuszczu

Opis produktu

Piramidki powstają metodą ekstruzji ziarna w wysokiej temperaturze i przy wysokim ciśnieniu bez jakichkolwiek dodatków chemicznych. Są doskonałą alternatywą dla smażonych chipsów.
Pełnoziarniste piramidki zbożowe

Składniki

pszenica, ryż, żyto, kasza gryczana biała, kasza gryczana palona, sól morska
Produkt zawiera gluten.
Informacja dla alergików: patrz na składniki zaznaczone pogrubioną czcionką.

Informacja o wartości odżywczej

Wartości odżywcze
w 100 gw 80 g% RWS* w 80 g
Wartość energetyczna368 kJ294 kJ15%
Tłuszcz1,7 g1,4 g2%
- w tym kwasy tł. nasycone0,5 g0,4 g2%
Węglowodany74,3 g59,4 g23%
- w tym cukry12,8 g10,2 g11%
Błonnik6,5 g5,2 g-
Białko10,7 g8,6 g17%
Sól1,48 g1,18 g20%
*Referencyjna wartość spożycia dla przeciętnej osoby dorosłej (2000 kcal)
Referencyjna wartość spożycia dla przeciętnej osoby dorosłej (8400kJ/2000kcal)

Sposób przygotowania, stosowania i warunki przechowywania

Przechowywanie

Po otwarciu przechowywać w szczelnie zamkniętym opakowaniu. Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu.


Gdzie można je kupić ? 

Szukaj w : 

tesconettoalma
piotr_i_pawelrossmanfreshmarket

lub 

A mój wczorajszy wieczór wyglądał tak :




31 komentarzy:

  1. Uwielbiam je, ale miałam chyba innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo muszę się porozglądać jak będe na sklepach :D

      Usuń
  2. Jestem ciekawa jak smakują, nigdy nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądają, wiec muszę wypróbować ich smak :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie jadłam, muszę spróbować! :)

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadłam te piramidiki są świetne :D
    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jadłam ich nigdy ;)
    super ;)

    Ps. Mogę prosić o kliknięcie chociaz w jeden link ?? http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/zamowienie-z-dresslink.html bardzo mi to pomoże ;) z góry dziękuje i pozdrawiam ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jadłam ich nigdy ale na pewno by mi smakowały bo lubię takie rzeczy ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jadłam, ale może kupię jak je gdzieś zobaczę ;3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam bo są bardzo smaczne :D ale wiadomo co kto lubi, ja lubie takie produkty :DD:

      Usuń
  9. Nie jadłam ale fajnie wyglądają takie przekąski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo smakuja jeszcze lepiej niz wygladaja :D

      Usuń
  10. Wyglądają pysznie, muszę poszukać i spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę. Muszę koniecznie je spróbować :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie przepadam za takimi przekąskami :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze mówiąc pierwsze słyszę :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :d ja dopóki nie nawiązałam współpracy to tez nie słyszałam o tej firmie ani o takim produkcie :)

      Usuń
  14. Jeszcze nie miałem okazji spróbować, ale już czuję, że będę idealne do seansów filmowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do seansów rzeczywisce są idealne :)!

      Usuń
  15. Nie próbowałam tych piramidek, ciekawe... Szkoda że nie są dostępne w kinach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...