GRY

2 lutego 2016

ściąc czy nie ścinać oto jest pytanie

Od jakiegoś czasu krąży mi pewna myśl mianowicie rozważam ścięcie włosów do ramion lub po szyje :) jest do dość poważna decyzja w moim przypadku - od 8 lat mam włosy do połowy pleców, nawet troszkę dłuższe..
Z pewnością wadą długich włosów jest to że wszędzie się wplątują, w zamek pod pasek torebki.. trzeba kupować mnóstwo szamponów, odżywek i tym podobnych
Moim problemem jest chyba to że juz za bardzo sie przyzwyczaiłam do takiej czupryny i chyba nie do końca czułabym się sobą bez moich kłaczków :)
Zwłaszcza że na każdym kroku słysze od znajomych żebym nie ścinała to juz wogóle mam dylemat :D


A wy dziewczyny jaką długośc włosów uważacie za idealną ? albo w jakiej się najlepiej czujecie? :)




62 komentarze:

  1. Moim zdaniem nie ścinaj bo będzie ci szkoda. Ja choduje do pupy aż włosy a mam o podobnej długości :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie tego sie boje :P że będe żałować

      Usuń
  2. ja bym nie ścinała :P ale to Twoje włosy i Twoje decyzje. Zależy też czy będą Ci pasować krótkie włosy i jak będziesz się czuła, jak pójdziesz do fryzjera/fryzjerki to zapytaj na pewno Ci doradzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię długie włosy, ale dla wygody preferuje krótkie
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kocham długie! aaale kurcze ta wygoda kusi ;)

      Usuń
  4. Miałam dłuższe włosy i ścięłam do ramion ww sierpniu 2015. W piątek idę do fryzjera i nadal się zastanawiam czy dalej ścinać.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam ten sam problem. Z chęią bym scięła swoje włosy, ale po prostu mi ich szkoda..
    mogłabys poklikać w tym poscie ? :)
    http://by-vanys.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym ci radziła je troche ściąc może nie tak dużo jak chcesz ,bo jeśli ci nie podpasująto nie było by fajnie ,ale jeśli jednak pasują ci krótsze i dobrze byś się w nich czuła to mogłabyś ściąc na taka długośc jak chcesz . Ja tak własnie zrobiłam i jestem bardzo zadowolona :)
    zapraszam do mnie może cię zainspiruje postem o akceptacji siebie :) http://gabrysia-oliwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja długie! Cały czas zapuszczam ale mi bardzo wolno rosną :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi za to rosną bardzo szybko :P

      Usuń
  8. też o tym myślałam, ale mój chłopak kategorycznie mi zabronił heh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe wlasnie mój chlopak tak samo ;)

      Usuń
  9. Ja dla wygody ściełam, a miałam za pupę ;)
    To Twoja Kochana decyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem w takiej samej sytuacji. Ja się boje :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem ja bym nie ścinała ale to zależy od ciebie ;)

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  12. też się kiedyś zastanawiałam i ścięłam i nie żałuje :D

    zapraszam do mnie blogbeautymix.blogspot.com dopiero zaczynam ale potrzebuje opinii osób które mają już doświadczenie w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeżeli masz wątpliwości to może lepiej nie ścinaj.. bo możesz żałować.
    a jeżeli potrzebujesz również jakiś argument "za" to nowa fryzura zawsze dodaje troche świeżości, a włosy na szczęscie odrastają.

    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli chcesz ściąć to zetnij ale może tylko trochę a nie tak drastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnnie mnie kusi zeby sciac duzooo ale sie boje :D

      Usuń
  15. Ja mam długie włosy, ale muszę je obciąć na krótsze, bo mi przeszkadzają. Zrób to samo, będzie Ci wygodniej ;).

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooo wiadome wygodniej w krótszych . eh :D

      Usuń
  16. Czuję jakbyś opisywała ten obrazek:
    http://img.besty.pl/images/364/22/3642244.jpg
    Nie ścinaj! Nie słyszałaś tego powiedzenia ,,Długie włosy to fajne włosy'' XD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha rozwaliłaś mnie tym komentarzem xD

      Usuń
  17. Ja mam długie włosy- czasami mam z nimi problemy, bo się mnie nie słuchają, ale tak jak ty bardzo trudno by mi było przywyknąć do krótkiej długości. Więc nie ścinać :D

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmmmm mnie zawsze nie sluchaja :D

      Usuń
  18. ja uwielbiam długie, ale kto nie ścina, ten nie ryzykuje :P
    włosy i tak odrosną i tak;)

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli chcesz to zetnij zobaczysz w tedy czy lepiej się czujesz w krótkich czy w długich i następnym razem będziesz wiedziała czy ściąć czy nie.
    Obserwuję i mam nadzieje że też tak zrobisz. Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    werkablog08.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam długie włosy i mimo tego, że mnie wkurzały teraz za nimi tęsknię, nie czuję się dobrze w krótkich i tylko czekam aż mi odrosną. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Włosy mam prawie do pasa. I chociaż bardzo mnie kusi ich ścięcie, bo czasami są naprawdę denerwujące to uważam, że na zmiany jeszcze przyjdzie czas :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ostatnio ścięłam 10cm, ale moje włosy były tak długie, że i tak nikt nie dostrzega różnicy w długości. :D
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah u mnie podobnie jest :D też jak ścinam kilka cm to nawet nie widać :D

      Usuń
  23. Jako chłopak to ja nie wiem co mam ci poradzić :( na noszę długie włosy i jest ok. ale to nie ma porównania męskich włosów do kobiecych

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za męski głos w "debacie" :D

      Usuń
  24. Miałam taka sama sytuacje. Wlosy po tylek i co zrobic!? Scielam. Dokladnie lekko nad ramiona i nie zaluje. Teraz mam zdrowsze wlosy a zawsze wlos odrosnie. Zapraszam do siebie - kosmetyczny post! http://life-that-inspired.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć jak to było w twojej sytuacji :) z checia odwiedzę :*

      Usuń
  25. ja idę tak ściąć w przyszłym tygodniu :) już mi odrosły od ostatniego razu i jednak długie włosy to nie dla mnie

    zapraszam do siebie : blogbeautymix.blogspot.com każda wskazówka od doświadczonej blogerki jest cenna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przede wszystkim o długie włosy trzeba niesamowicie dbać. Ja jestem teraz a etapie zapuszczania.
    http://16lipca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie trzeba dbać a to czasem męczące jest ehh :D

      Usuń
  27. Ja bym nie ścinała:D:D:D,później będziesz żałować:P
    kochana pytałaś o Avanti-to magazyn modowy:)
    obserwuję również:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje musze w takim razie zajrzec do Avanti :)
      super, ciesze sie bardzo!

      Usuń
  28. Pół roku temu zdecydowałam się na skrócenie włosów do ramion i po ok. 10 dniach tęskniłam za moją pierwotną długością...:) więc raczej nie polecam :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm tego sie boje xdd dziekuje za porade :D
      <33

      Usuń
  29. Długie włosy sa godne podziwu, nie ścinaj :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/stylizacja-z-romwe-czyli-o-sukience-z.html
    Z góry dziękuję ;

    OdpowiedzUsuń
  30. Moim zdaniem trochę krótsze włosy nadadzą Ci świeżości, odmłodzą i fryzura będzie wyglądała lżej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak facet mi tak pisze to musi coś w tym być ! :D

      Usuń
  31. Jak ja Cie rozumiem , sama ostatnio zastanawiałam sie czy sciac włosy, bo mialam prawie do bioder moze krótsze lekko i sciełam do piersi . Bo miałam zniszczone i jednak musiałam je zregenerwoać. Jestem z tego zadowolona i nie załuje :) Mimo że kocham dłyugie włosy, ale piękne, a co z tego ze mialam długie ,a nie były wcale piekne... w dzień sciecia bylo mi troche smutno, ale tylko tak troche bo bylam zadowolona ze jest jakas zmiana, a na drugi dzien chcialam isc sciac je jeszcze krocej do ramion a moze przed ramiona :) Ale tego nei zrobiłam :D Jeszcze.. :D Jesli jestes zdecydowana, i nie szkoda Ci włosow, chcesz jakiejs zmiany, a wlosy stoja w miejscu to moze trzeba je podciac troche? :)


    co powiesz na wspólna obserwację? :) ja już obserwuję :)
    pozdrawiam :*

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja cie obserwuje od dawna :D nooo chyba masz racje (jak większosc tutaj komentujących ) podetne :D włosy nie ręka^^ odrosną :D
      dziekuje za wyczerpujący komentarz:*

      Usuń
  32. Mi osobiscie byłoby szkoda włosów bo zapuszczam :*

    www.patryczko.blogspot.com U mnie post z moimi case na telefon :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...