GRY

1 lutego 2016

Ulubieńcy stycznia

Hiiii, Heyyyy, Hellloo <3
Jak wam minęła niedziela ? 
U mnie dość spokojnie - cały dzień przeleniuchowałam ze swoim chłopakiem :)
No a dziś byłam troche zabiegana ale postarałam się znaleźć chwile by tu wpaść.
Chce Wam dziś pokazać kilka moich ulubieńców ze stycznia, oraz kilka innych zdjęc nowości :)) także zapraszam 

Zacznę może świetnej odzywki do włosów kupionej w Anglii, leżała jakis czas na półce czekajac na swoją kolej aż się w końcu doczekała, pokochałam ją od pierwszego użycia :)

Cena około 40zł


Płyn do kapieli Fresh Juice Około 8zł - w sumie nie jestem pewna ceny bo kupiłam dawno i jakoś dopiero teraz zaczełam używać. Zapach i konsystencja bardzo przyjemne a tą cene to dobry produkt :)


Pastę Blanx poleciła mi dentystka,świetna do utrzymania koloru wybielonych ząbków oraz do delikatnego wybielania. Używam juz 3 tydzień i widać efekty - jestem bardzo zadowolona - napewno kupie kolejne opakowanie.
Cena w aptece to około 22zł

Natomiast wcierkę do włosów z łopianu oraz czerwonej papryki pokazywałam Wam już tutaj KLIK.
Zamówiłam ją na stronie ukrainashop w promocyjnej cenie.
Po dluższym stosowaniu widać efekty - może nie oszałamiajace ale jednak - lekki baby hair oraz zmiejszenie łupieżu. Także na + 



 

Szamponik suchy kupiony w Funciaku za 1f xddd 
Idealny ratunek w sytuacji gdy musimy pilnie wyjśc z domu a nasze włoski odstraszają :D
Jest to mój pierwszy suchy szampon więc niestety nie mam porównania.


Szampon Isana do włosów blond kupiony w Rossmanie - około 8zł ? 
Sprawia, że włosy są miłe w dotyku, są gładkie, miękkie, błyszczące. Absolutnie polecam posiadaczkom miedzianych włosków. Przy regularnym stosowaniu faktycznie rozjaśnia włosy i pogłębia kolor blond.
Planuje kupić kolejne opakowanie :)


I na koniec kolejny szampon Jantar z wyciągiem z bursztynu - cena około 10zł - 330ml
Mój absolutny hit - jest to moje hmmm gdzieś koło 8 opakowania i napewno nie ostatnie - używam go na przemian z innymi szamponami.

Składniki aktywne: Wyciąg z bursztynu, kompleks witamin A, E, F, Inutec - naturalny prebiotyk.
Skład: Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Propylene Glycol, Amber Extract, Polysorbate 20, Retinyl Palmitate, Tocopherol, Linoleic Acid, PEG-20, Glyceryl Laurate, Inulin, Citric Acid, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Parfum (Fragrance), Limonene.



Jak widać bardziej skupiłam się na tych produktach do włosów - postaram sie za kilka dni pokazać kilka moich hitów bardziej kosmetycznych oraz moze dodam kilka zdjęć dla porównania 

I na koniec pochwalę się porządkiem w łazience, z nudów uporządkowałam moje kosmetyki,
Musiałam to aż uwiecznić na zdjęciu i Wam pokazać :) 





xoxo Marijory

37 komentarzy:

  1. na ten szampon z jantara czaję sie już od kilku tygodni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie posty :) Wszystkie perełki w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dzięki postaram sie dodawac wiecej takich :):)

      Usuń
  3. Ta pierwsza odżywka bardzo mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy wyjdę na ignoranta jeśli całkowicie przyznam się do nieznajomości tych produktów ? Aj czuję, że muszę nadrobić włosowe zaległości :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za pozdrowienia

      Usuń
    2. wcale nie wyjdziesz na ignoranta ;)) dziekuje za pozdrowienia

      Usuń
  5. Fajna pasta, fajny szampon...ogólnie super rzeczy, zapamiętam je sobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Więcej takich postów poproszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam suche szampony, czasami naprawdę ratują mi dzień;-) również onserwuję:-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta odżywkę pierwszą z chęcią bym wypróbowała, ale nigdzie jej u sb nie widziałam :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D w drogeriach typu natura napewno bedzie :D

      Usuń
  9. zaciekawił mnie szampon Jantar :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szamponu Jantara nie mogłam używać więc poszedł sobie do rodziny hihi:) Odżywkę z Organixu mam ale białą wersję z mleczkiem kokosowym ( jakoś tak).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam bardzo wiele pochlebnych opinii o Jantarze, chyba najwyższa pora go wypróbować. Buziaki dla Ciebie :*
    aroundempty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę kuszący ulubieńcy! Oj, do czego nuda czasami zmusza człowieka. ;) chociaż w tym przypadku to raczej dobrze. :D Niedziela minęła mi w lekkim stresie, bo musiałam wracać do szkoły. :( Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje miłego dnia tobie również <3

      Usuń
  13. Znam większość produktów i to naprawdę świetne kosmetyki :)
    Masz śliczne włosy...

    OdpowiedzUsuń
  14. Różnica na włosach jest świetna! <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę na półce krem nivea. Ja go używam do nawilżania ust. Spisuje się super.
    Ps.zostaję u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takk takk nivea jest niezawodny !:)

      Usuń
  16. Muszę zainwestować w końcu w jakiś suchy szampon :D Może skusze się na ten, który został polecony przez Ciebie. Świetny post! I jaki porządek, haha :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo czasem moze uratować w kryzysowej sytuacji :D:D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...