GRY

12 lutego 2016

Wishlist dwóch sklepów

Witajcie
Tym razem chciałabym zrobić mały przegląd moich ulubionych dwóch sklepów :) Mam dośc burych swetrów i pochmurnej pogody za oknem! chce juz lato! dlatego tez zwróciłam większą uwagę na letnie ciuchy typu sukienkii - jak zawsze powtarzam sukienek nigdy dość w szafie :)
Też ostatnio bardzo mi sie spodobały bluzki z hmm "zesznurowanym" dekoltem! dlatego dodałam do zestawienia koszule oraz bluzke z takim dekoltem :) a Wam co najbardziej wpadło w oko ? 

  White Striped Panel Long T-Shirt

KLIK Koszula       KLIK Sukienka

Black Mock Neck Vertical Mesh Insert Blouse White Lace Up Neck Pockets Blouse

KLIK Bluzeczka      KLIK Koszula

Black V Neck Lace Up Backless Ruffle Top  

KLIK Bluzka     KLIK Marynarka

 Navy sleeveless Crew Neck Dress

KLIK Sukienka 1     KLIK sukienka 2

Single Breasted Denim A-Line Skirt Grey High Neck Casual Dress

KLIK Spodniczka     KLIK sukieneczka szara

Sleeveless Florals Flare Blue Dress  Pink Mock Neck Sleeveless Lace Embroidered Dress

KLIK Sukienka 3     KLIK Sukienka 4



Zapraszam do Romwe i Shein





37 komentarzy:

  1. ta 4 bluzka jest pięknaaaa! <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm taka dośc zwyczajna myśle :D

      Usuń
  2. świetne ubrania:) po klikałam kilka propozycji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę tu parę fajnych rzeczy. Kliknięte :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko kliknięte! :) wszystko piękne ale większość rzeczy pewnie zadziałało by na niekorzyść mojej figury ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 :D dziekujee,a dlaczego tak myślisz?

      Usuń
  5. śliczna ta długa klasyczna marynarka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne rzeczy wybrałaś. zaraz poklikam

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, dokładnie Cię rozumiem! Też chciałabym już wiosnę i cieplutką pogodę, eh!
    Wszystkie sukienki mi się podobają:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te sklepy, mają świetne rzeczy :) Z miłą chęcią poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, dziękuje za pomoc ;* każdy klik sie liczy :D::D

      Usuń
  9. Też uważam,że sukienek nigdy dość ;) poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ciuchy! Szczególnie ta szara sukieneczka i obok stylizacja jest super (góra). Pozdrawiam xx

    http://nonstopyou.blogspot.com/2016/02/5-rzeczy-ktorych-nienawidze-5-rzeczy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to komplecik :D spodnica i bluza a nie sukienka :P

      Usuń
  11. Też chciałabym już lato, haha :D Ostatnia sukienka jest przepiękna! Poklikane :)


    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz niebawem wiosna i upragnione lato :D
      !!

      Usuń
  12. Jakie to wszystko ślicznie, wziełabym całość bez wyjątku ;)

    Zapraszam do mnie na bloga, mam świetny konkurs do wygrania tablet:
    lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo tez bym całość listy przygarneła jakbym mogła :D

      Usuń
  13. Cudowna lista, poklikane :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...