GRY

15 lutego 2016

Żel do mycia twarzy z Avonu oraz duet z Ziaji

Witajcie, chciałam Wam przedstawić mój ulubiony ostatnim czasem żel oraz niezawodny w moim przypadku duet z Ziaji!Te 3 kosmetyki używam przy codziennej pielęgnacji. Żel z Avonu do mycia twarzy jest z rzadką i cenną białą herbatą. Jako potężny przeciwutleniacz opóźnia ona proces starzenia skóry, odżywia, wzmacnia i odstresowuje skórę.
No więc żel sprawuje sie super przy oczyszczaniu buzi,pięknie pachnie,skutecznie oczyszcza twarz z zanieczyszczeń ii co ważne dobrze sie pieni - co sprawia że jest bardzo wydajny! Myśle ze dużym plusem też jest bardzo ładne opakowanie oraz pompka która ułatwia dozowanie żelu :)
Moja ocena to 4,5/5*

Na pewno kupię jeszcze kolejne opakowanie


 Skład: Aqua, Sodium Lureth Sulfate, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Glycerin, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Lauramidopropyl Betaine, Cocamide Mea, Ppg-12-Buteth-16, Parfum, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Disodium Edta, Benzophenone-4, Polyquaternium-2, Camellia Sinensis Extract, Phenoxyethanol, Caramel.<1004327-005>  Cena: 23,90zł / 150ml

  

Ziaja, Oczyszczanie - Liście Manuka, Reduktor zmian potrądzikowych
Ziaja, Oczyszczanie - Liście Manuka, Krem mikrozłuszczający z kwasem migdałowym na noc

Reduktor - jest to preparat przyspieszający łagodzenie zmian potrądzikowych. Stosowany może być jako uzupełnienie kuracji farmakologicznej. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.
Substancje głęboko oczyszczające:
- ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
Substancje aktywujące odnowę skóry:
- regenerujący kwas glicyryzynowy,
- naprawczo - wygładzająca hydroxyprolina.
Substancje czynne nawilżająco - kojące:
- allantoina i prowitamina B5.
Czysta i świeża skóra:
- zawiera wysokie stężenia substancji przyspieszających proces gojenia,
- skraca okres łagodzenia zmian i zapobiega ich ponownemu powstawaniu,
- zmniejsza zaczerwienienia oraz podrażnienia naskórka,
- wyraźnie wyrównuje powierzchnię i koloryt skóry,
- pozostawia skórę gładką, delikatną i świeżą. 


Jak dla mnie delikatnie goi ranki oraz zaczerwienienia, naprawdę fajnie się wchłania i jest bardzo lekki :) Nie wysusza i jest dosc wydajny. Myśle że poprostu trzeba być cierpliwym i czekać na efekty przy regularnym stosowaniu. Także polecam. 
Pokazałabym konsystencje na zdjęciu ale kurczę już mi się skończył więc pokazuje Wam tylko opakowanie ;)
Cena: 9zł / 15ml



Nawilżający krem z 3% zawartością kwasu migdałowego. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość. Złuszcza i odnawia naskórek nie powodując podrażnień. Redukuje porfiryny odpowiedzialne za zmiany trądzikowe. Rozjaśnia powierzchniowe przebarwienia posłoneczne i pozapalne. Zmniejsza zaskórniki i rozszerzone pory. Nawilża, poprawia elastyczność, jędrność i sprężystość. Pozostawia skórę świeżą o jednolitym kolorycie.
Zawiera substancje czynne głęboko oczyszczające:
- antytrądzikowo-złuszczający kwas migdałowy
- ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
- ściągająco-łagodzący glukonian cynku.

Skład: Aqua (Water), Isohexadecane, Cyclopentasiloxane, Propylene Glycol, Mandelic Acid, Glyceryl Stearate, PEG - 100 Stearate, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Cetyl Alcohol, Panthenol, Zinc Gluconate, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Xanthan Gum, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Citral, Eugenol, Triethanolamine
 Często spotykam się z tym produktem na innych blogach - wiele osób zachwala sobie ten kremik - w tym też i ja :) jestem właśnie przy 3 opakowaniu i na pewno nie ostatnim.
Myśle ze plusem jest na pewno :
- niska cena
- efekt złuszczania po kilku dniach używania
- starczy na dość ( koło 1,5 miesiaca przy codzienniej aplikacji )
- pory stają sie mniej widoczne 
- no może jeszcze ewentualnie w małym stopniu nawilża 


Cena: ok. 10zł / 50ml


A wy znacie ten krem? Lubicie produkty Ziajii? 



  



25 komentarzy:

  1. Produkty Ziaja uwielbiam, chociaż ostatnio kupiłam tonik (liści manuka) i nie do końca mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a toniku z tej serii nie używałam to nie wiem jaki jest :D

      Usuń
  2. O musze wypróbowac ten żel :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na te dwa kosmetyki z Ziaji na pewno się skuszę. :)

    http://photos-fashion-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z ziaji lubie produkty ale to mleczko z avonu do mycia twarzy mi nie pasuje. Miałam raz i nie nawilza a wrecz wysusza moją twarz. Ja lubie cos bardziej tłustego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze poprostu chyba każda skóra reauje inaczej :d u mnie sie sprawuje dobrze ;0

      Usuń
  5. Nie miałam tego żelu jeszcze. Teraz sobie zamówiłam az 3 szt po 3 złł/

    OdpowiedzUsuń
  6. Żel z Avonu i produkty z Ziaji wydają się być ciekawe, postaram się przekonać osobiście czy są dobre :) Szczególnie krem po Twojej recenzji u mnie zapunktował ;) Pozdrawiam izabelarejman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię produkty z Ziaji :)
    Klikniesz pod zdjęciami w link z płaszczykiem? Z góry dziękuje :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/02/warm-winter-day.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią bym wypróbowała ten żel do mycia twarzy z Avon :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kosmetyki z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten produkt z avonu :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam krem Ziaja z tej serii, ale ten biały - miałam po nim straszy wysyp i od tamtego czasu go nie ruszam :( Kupiłam razem z peelingiem, żelem do mycia i ze strachy też ich już nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze moze jakaś reakcja alergiczna czy coś

      Usuń
  12. Uwielbiam Linię kosmetyków z ziaji, polecam rownież !
    http://clauddfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...