GRY

23 marca 2016

Dresslink "Chciejlista"

A więc po raz kolejny pojawia się u Mnie na blogu wishlista ze sklepu Dresslink, napisała do mnie przesympatyczna Carly i zaproponowała współprace :) zgodziłam się no bo why not ? fajna sprawa :) także ja juz czekam na swoją przesyłkę iiii przedstawiam kilka perełek które wybrałam ze strony sklepu. Od dawien dawna podobaja mi się te legginsy z napisem " Work out" jedyne o co sie obawiam to że rozmiar one size moze być za mały aleeeeee zaryzykowałam i zamowiłam sobie właśnie te legginsy :) kolejną rzeczą która mnie ciekawi to szminki, które wygladają identycznie jak z Maca - pewnie tylko na wyglądzie się konczy ale z chęcią je sprawdzę :) 



Pro Fast Hair Straightener Electric Straightening Comb Hot Brush LCD MassagerPink Digital Anti Static Hair Straightener Comb Heating Detangling Hair Brush EU/ US Plug




15 komentarzy:

  1. ta druga szminka przepiękna! <3 poklikane :) klikniesz u mnie w najnowszym poście?
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak będą wyglądać w realu ;) gratulacje ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Legginsy są świetne i kolor 2 szminki bardzo mi się podoba,ale nie wiem czy odważyła bym się w takiej iść :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Leginsy świetne. Poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fioletowa szminka i pedzie to rewelacja :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świete rzeczy ;p mam tą szczotkę na sprzedaż ;p
    A legginsy są mega ;) poklikałam ;)
    Mogę prosić o poklikanie w 3 ostatnie linki ?? http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/drugie-zamowienie-z-dresslink.html

    Bardzo mi pomożesz;) Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczotka i pędzle ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. po klikane
    1.56
    3.11
    7.84
    1.43
    7.39
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...