GRY

5 marca 2016

Dzień kobiet z Shein

Moi drodzy dostałam ostatnio przesyłkę od sklepu Shein :) wybrałam sobie tym razem dwie bardzo fajne koszule. I mysle że to najlepsze chyba moje zamówienie z tego sklepu :) Obydwa modele są kraciste - takie lubie :) i takich nigdy dośc w mojej szafie :)
W obu przypadkach materiał jest bardzo fajny chociaż się od siebie różni. 
Myśle ze takie koszule to must have :) są dosc uniwersalne i nadają się zarówno do dziewczęcych stylizacji jak i do takich całkiem casulowych.
A wy co myślicie ?

W

27 komentarzy:

  1. bardzo ładne koszule, szczególnie ta druga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi własnie bardziej sie podoba ta pierwsza :)

      Usuń
  2. Uwielbiam koszule. Obie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne koszule, ale osobiście podoba mi się bardziej 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza bardziej mi się podoba. Mam słabość do czerwonej kraty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie również od niedawna :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście :
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
      Z góry dziękuję ;*

      Usuń
    2. oczywiscie ze poklikam :*

      Usuń
  6. Bluzeczka z wiązaniem jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super koszule ;), do tego takie same jak na stronie.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie z tego sie bardzo ciesze :)

      Usuń
  8. Nie jestem fanką koszul w kratę ale ta nr 2 jest naprawdę śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie koszule piękne! Uwielbiam te w kratę i wypadałoby w końcu jakąś kupić, bo mam w szafie już trochę stare;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u mnie podobnie :) na wiosne trzeba troche odświeżyć szafe :)

      Usuń
  10. Koszule mega <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* dziekuje za regularne komentarze :*

      Usuń
  11. takie koszule uwielbiam
    po klikane
    27.87
    26.32
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne koszule sama z chęcią bym się w takie zaopatrzyła ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...