GRY

26 marca 2016

Easter Deals Romwe



Witajcie! jak wam mijają święta? Mi spokojnie i rodzinnie także się bardzo cieszę z tego :)
z okazjii świąt sklep romwe.com zorganizował bardzo fajne promocje warte uwagii - nawet do 65% zniżki wystarczy użyć kod rabatowy HYR10 - przy zamówieniach powyżej 159$ lub też jeśli planujecie raczej małe zakupy HYR5 przy zamówieniach powyżej 59% ja sama planowałam zrobić na czasie jakieś większe zakupy przez internet ale czekam jeszcze na moją niezdecydowaną koleżanke... :D
Kody rabatowe można użyć jeszcze do końca jutrzejszego dnia.

Przygotowałam jeszcze też kilka setów/propozycjii mam nadzieję że przypadną Wam do gustu <3


KLIK     KLIK     KLIK     KLIK    


KLIK     KLIK     KLIK    KLIK


KLIK     KLIK     KLIK


21 komentarzy:

  1. Zestaw ze spódnicą to zdecydowanie mój faworyt ^^ fantastyczny print :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się sukienka!
    Poklikane
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowne szorty :O :O !!! <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni zestaw cudowny! U mnie podobny post. Moja dekoracyjna propozycja na wielkanocny stół!
    life-that-inspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. po klikane
    8.69
    8.99
    13.20
    31.99
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zestawy :-) . Poklikane :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica i szpilki są cudowne, choć cały zestaw zachwyca :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie trzy stylizacje trafiają w moje serce :D
    Poklikałam tam, jestem pewna, że coś zakupię z tego sklepu! :)
    Zapraszam również do mnie, nowy wywiad :)
    http://deadly-curious.blogspot.com/2016/03/magda-bereda.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są te czarne rurki z dziurami <3 kliknęłam oczywiście.
    ps.Mogę prosić o kliknięcia? Bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/pierwsze-zamowienie-z-cndirect.html
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeglądałam sobie tak twojego bloga i ten post wpadł mi w oko ! :) Oby tak dalej :) Zostanę tu na dłużej ! Zapraszam http://patssstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...