GRY

2 marca 2016

House of Cards

Od dawna czaiłam się zarówno jak na serial jak i na książke "House of Cards". Wiele moich znajomych polecało mi serial ale jakoś nie mogłam się do za niego zabrać.
Z reguły zanim oglądnę jakiś film lub właśnie serial który powstał na podstawie książki to wole najpierw przeczytać niż na odwrót :) 
Tak też w ramach współpracy z księgarnią internetową Znak wybrałam sobie wspomnianą wcześniej książkę. Przesyłki doczekałam się kilka dni temu - książki oczywiście jeszcze nie przeczytałam :) aż taka szybka nie jestem ale juz moge powiedzieć że jestem na 129 stronie. Czyli nawet nie doszłam jeszcze do połowy - książka ma aż 523 stron. No jest dośc gruba musze przyznać. Ale to tym lepiej :) Ja własnie lubie takie grube ksiażki, im więcej stron tym lepiej! :) Mimo że to nie jest pierwszą cześć tej serii to książka skonstruowana jest w taki sposób, że brak znajomości poprzednich części w ogóle nie przeszkadza czytelnikowi. Nie ma odniesień do pozostałych tomów, jest ona jakby oddzielną powieścią.
Jest trochę dużo bohaterów wiec wiąż nie jestem "w temacie" ale myśle ze z kolejnymi stronami będzie tylko lepiej :) Co musze przyznać to że postać głównego bohatera jest bardzo intrygująca.

Myśle że z ręką na sercu mogę polecić książke wiernym fanom, tym ktorzy przeczytali poprzednie części ale i ludziom takim jak ja nie znającym wcześniej tej serii ksiażek.
Z pewnością po skończeniu tej książki sięgnę z chęcią po wcześniejsze tomy.

A więcej szczegółów opisze z pewnością już po skończeniu lektury :)

House of Cards. Ostatnie rozdanie 

Tłumaczenie: Agnieszka Sobolewska
Oprawa miękka
Liczba stron: 528
Wydawnictwo: Znak literanova

39,90 zł 29,93 zł

House of Cards



14 komentarzy:

  1. Muszę przyznać ,że nie znam, ale wygląda na jakiś kryminał XD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej z kryminałem ma mało wspólnego xD

      Usuń
  2. ona mnie zaciekawiła, ale kurcze no może kiedyś. Brak czasu i lista książek do czytania jest dłuuuga ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze polecam :) znam to u mnie to samo z lista :D

      Usuń
  3. O boże ...aż mam ciary od patrzenia na samą okładkę :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w sensie ze straszna okładka czy co ? :D

      Usuń
  4. Wolałabym przeczytać pełną opinie na jej temat :) Czekam na taki wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napewno jak juz skończe czytać taka cała recenzja się pojawi z pewnością ;) :D także zapraszam ;*

      Usuń
  5. Ja ostatnio wolę książki o lżejszej tematyce i z humorem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...