GRY

15 marca 2016

Kolejna Wishlista

Witajcie :)
 Przedstawicielka Shein poprosiła mnie o zrobienie po razy kolejny wishlisty - tak też dodaję kilka moich typów rzeczy które wpadły mi w oko :)
Idzie wiosna więc pewnie skusze się na jakąmś sukienkę - których mam chyba całą szafę ale jak wiele razy pisałam na blogu sukienek nigdy dość :D
Jak byłam mniejsza - chodziłam w samych spodniach - byłam typową chłopczycą a teraz wręcz tydzień w którym nie miałam okazji założyć sukienki to tydzień zmarnowany :)
Zapraszam do obejrzenia moich must have :)


Army Green Drawstring Waist Pockets Dress Olive PU Sleeve Round Neck Shift Dress
KLIK               KLIK
Blue Chemise Long Sleeve With Belt Vintage Print Dress Black Mock Neck Vertical Mesh Insert Blouse
KLIK             KLIK
Black Crew Neck Hollow Lace Dress Grey Half Sleeve Contrast Mesh Yoke Dress
KLIK              KLIK
White Black Sleeveless Striped Dress White Zippered Half Sleeve Hollow Striped Flare Dress
KLIK              KLIK
Sleeveless Lace Flare Black Dress V Neck Contrast Lace A-Line Dress

KLIK               KLIK

40 komentarzy:

  1. uwielbiam sukienki, mogłabym w nich chodzić non stop :D poklikane

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wszystko poklikałam, powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka wpadło mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne sukienki wybrałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle wyszukana i świetna! Pozdrawiam :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne *.* pierwsza i 2 ostatnie propozycje najbardziej wpadły mi w oko :)
    Poklikałam oczywiście i proszę Cie o to samo ;))
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/03/zamowienie-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienki <3 Uwielbiam je :) jaka by nie była, chętnie przygarnę do swojej szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przedostatnia sukienka bardzo mi się spodobała :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. po klikane
    30.97
    14.07
    26.32
    16.89
    23.22
    38.83


    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza propozycja przypadła mi do gustu :) klik klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzecia sukienka jest cudowna! Bardzo mnie kusi :)
    Poklikałam :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna liste zrobiłaś :O wow poklikałam !

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ubrania :) klik
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. No to często chodzisz w sukienkach ;3 poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne rzeczy, szczególnie pierwsza sukienka przypadła mi do gustu :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikane :)
    Poklikasz u mnie w linki? Z góry dziękuje :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/03/sheincom.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się na to lato marzy ładna, zwiewna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tak samo :) oby lato jeszcze dopisało

      Usuń
  18. Na zdjęciach wszystko wygląda tak perfekcyjnie. Ach! Pozdrawiam Cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...