GRY

22 marca 2016

Kosmetyki CD - recenzja

Kochaniii!
Przedstawiam Wam dziś zestaw kosmetyków bliskich naturze! O czym mowa ? 
Oczywiście chodzi o kosmetyki firmy CD :)
Bardzo ciesze się z tej współpracy, takie testy to istna przyjemność - jestem zadowolona że dowiedziałam się o tej firmie oraz że miałam mozliwość przetestowania. 

Produkty marki CD od dawna kojarzone są z naturalnie łagodną pielęgnacją. Dewiza firmy to :„Moja skóra potrzebuje tylko wody i CD”

W mój zestaw kosmetyków wchodzą : dwa żele pod prysznic - cytryna/lilia wodna, dezodorant również Lilia wodna, oraz dezodorant w spray/roll-on o zapachu pomarańczy.


Lilia wodna

Lśniąco białe lub fioletowe płatki lili wodnej uważane są za symbol piękna i czystości. W medycynie ludowej przez długi czas używano jej jako leku o działaniu antyseptycznym, uśmierzającym ból i uspokajającym.
Działanie: Wyciągi z przyjemnie pachnącej lili wodnej są znane ze swoich właściwości uspokajających. Wygładzają i regenerują nawet zniszczoną skórę, łagodzą podrażnienia i przywracają zestresowanej, wrażliwej skórze naturalną równowagę.

Cytryna
Jak wiadomo, cytryna jest ważnym źródłem witaminy C. Ten owoc cytrusowy potrafi jednak znacznie więcej – pielęgnuje również urodę!
Działanie: Zawarta w cytrynie witamina C stymuluje wytwarzanie kolagenu w organizmie, poprawia sprężystość skóry, wspomaga mikrocyrkulację krwi w skórze, co powoduje jej wygładzenie. Kwasy owocowe zawarte w cytrynie mają działanie złuszczające.

Produkty Cd utrzymują naturalne pH skóry. Są także testowanie dermatologicznie. Nie zawierają barwników i konserwantów. Są odpowiednie dla wrażliwej skóry.

Produkty CD możecie znaleźć TUTAJ

Dezodoranty wyposażone są w wygodne atomizery, które działają płynnie i nie zacinają się podczas użytku. Zapach pomarańczy jest bardzo przyjemny - delikatny dość długo sie utrzymuje.
Według mnie dużym plusem jest brak soli aluminium, który jest mocno szkodliwy. 
+ Szybko wysycha i nie zostawia śladów na ubraniach. 
+ Kolejny plus to wydajność

Co do żelów to fajnie się pienią oraz są wydajne - przyjemny zapach no i wygodna aplikacja.
Zapach cytrynowy bardziej przypadł mi do gustu niż lilia, jest ciut bardziej hmm orzeźwiający - a tego właśnie wymagam od żeli do kąpieli.


Co jest jeszcze warte uwagii to fakt że CD sprzeciwia się testowaniu kosmetyków na zwierzętach! BRAWO

Więc podsumowując cena idzie w parze z jakością. Jestem zadowolona.
Produkty w pełnii sprawdziły sie u mnie.
A wy znacie markę CD? Co o niej myślicie ?

strona startowa 

13 komentarzy:

  1. Ostatnio słyszę o tych produktach dużo pozytywów. Może niedługo sama też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych kosmetyków. Gdybym miała coś od nich kupować "oczami", to na pewno nie kupiłabym, gdyż nie wyglądają zachęcająco, ale same pozytywne opinie o tych produktach sprawia, że zainteresowały mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no fakt opakowania dość zwyczajne ale skład ciekawy :)

      Usuń
  3. Słyszałam o tych produktach dużo dobrego. Z chęcią bym coś wypróbowała tej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak bys miała okazje to polecam :P:P

      Usuń
  4. Nie używałam :/.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie dezodoranty tej firmy :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za stałą obecnośc u mnie na blogu :*

      Usuń
  6. Nie znałam wcześniej. Fajnie było się dowiedzieć czegoś więcej o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...