GRY

24 marca 2016

Recenzja - zapraszam

Kochani jak tam idą świąteczne porządki ? ja już dziś wszystko mam z głowy także przyszedł czas na przyjemności i odpoczynek.
Do przyjemnych z pewnością należało testowanie perfumki od firmy Carlo Bossi.
W ramach współpracy dzięki uprzejmości wyżej wymienionej firmy dostałam perfumę Florist Femme + tester męski Vertigo Sport 2ml, który oddałam memu chłopakowi. Od pierwszego "pryśnięcia" zapach skradł moje serce. 100% trafności w mój gust. Bardzo lubie takie orzeźwiające kwiatowe zapachy, jest zarazem lekki ale i niesamowicie świeży. Odkąd doszła mi paczuszka od Carlo Bosii to własnie tej perfumy używam na codzień najczęściej.
A więc za zapraszam do przeczytania mojej szczerej opinii :) Na sam początek może dodam coś na temat firmy dla lepszego zapoznania.

Carlo Bossi
"Historia firmy sięga lat osiemdziesiątych. W latach 1983-1995 produkowaliśmy wyroby chemii gospodarczej i kosmetyki. Od 1996r. rozpoczęliśmy produkcję wyrobów perfumeryjnych. Do ich produkcji wykorzystujemy komponenty i surowce renomowanych firm europejskich. Opracowana przez nas nowoczesna linia produkcyjna, pozwala uzyskać produkty wysokiej jakości, przyjazne i bezpieczne dla zdrowia. Firma posiada własną pracownię graficzną, drukarnię offsetową, urządzenia do nadruku na opakowaniach szklanych. Duże doświadczenie, wysoka jakość produkcji, pozwalają na świadczenie usług w zakresie projektowania i produkcji wyrobów perfumeryjnych. Realizujemy zamówienia, uwzględniając indywidualne zapotrzebowanie naszych klientów. Mamy nadzieję, że nasza naczelna dewiza "Spełniamy Twoje marzenia" będzie gwarancją zadowolenia i uznania naszych szanownych klientów."

Dodam jeszcze że firma ma bardzo bogatą i różnorodną ofertę zarówno w dziale męskim jak i damskim - także jest w czym wybierać, nawet najwybredniejszy "nosek" znajdzie coś dla siebie :):)


Florist Femme  75m

Typ : kwiatowo – pudrowy
Nuta głowy : róża , fiołek , bergamotka

Nuta serca : bułgarska róża , jaśmin , dziki głóg

Nuta bazy : wanilia , białe piżmo , bursztyn

oraz próbka zapachu męskiego:


Vertigo Sport 2ml

Typ : cytrusowo - kwiatowo - piżmowy
Nuta głowy : skórka z cytryny , rozmaryn , kardamon

Nuta serca : drzewo różane , płatki jaśminu
Nuta bazy : żywy wetywer , mech dębowy , piżmo


Florist


Opinia: Na temat wizualny mogę powiedzieć że opakowanie jest przyjemne dla oka jak i buteleczka jest bardzo zgrana, dobrze leży w ręce - napisy się dobrze trzymają nic sie nie ściera ani nie schodzi. Zapachy odgrywają dużą rolę w naszym życiu – dodają odwagi, poprawiają samopoczucie, a przede wszystkim podkreślają nasz charakter i styl - dlatego myśle że ważne jest wybranie takiej perfumy która podkreśla nasze "ja". Florist Femme to perfuma która wydaje się być wręcz stworzona dla mnie. Początek cudownie kwiatowy i orzeźwiający – delikatny, zroszony jaśminem, z początku chłodny, później ociepla i osładza go odrobina piżma, zaś szczypta wanilii dodaje jej charakteru. 
Zapach długo utrzymuje się na ubraniach, ja jeszcze dodatkowo psikam się na skronii oraz nadgarstkach by dłużej utrzymać trwałość zapachu ( perfumowanie w miejscach, w których krew pulsuje pod skórą, sprawia że zapach utrzymuje sie dłużej - czym możemy podkręcić długość perfum - taki mały trick ). Ale wracając do tematu Florist Femme myśle że mogę uczciwe polecić ją dziewczyna takim jak ja - które stawiają na kwiatowe nuty i wiosenne zapachy. 
Dodatkowo chce powiedzieć że wybór i ilość użytych perfum powinien być zawsze dostosowany do okazji - myśle że ta perfuma nada się na np wyjście z chłopakiem lub przyjaciółmi, jest równiez odpowiednia do pracy.
Uważam że za taką jakość to cena jest naprawdę Ok, 45zł za 75ml.
A i bym zapomniała napisać jeszcze co do Vertigo Sport, mój chłopak powiedział cytuję " no fajny zapach" wiem obszernie :P ale w jego języku to znaczy że zapach musii być naprawdę przyjemny - jest dość wybredny i trafić w jego gusta mi jest czasem naprawdę ciężko więc uznam to za pozytyw :P


No i jeszcze jeśli kogos interesuje skład to dołączam zdjęcie :



Carlo Bossi  Parfumes



Czy któraś z Was miała już przyjemność spotkać się z ta firmą? Jestem bardzo ciekawa Waszego zdania oraz opinii :)

10 komentarzy:

  1. Niestety, ten zapach z maczkiem na opakowaniu jest kompletnie nie mój

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no tak jak napisałam każdy musi zapach wybrać pod siebie :):)

      Usuń
  2. miałam jeden od nich perfum i był ok. Ciekawa jestem jak ten pachnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam wcześniej perfumkę tej firmy. Bardzo lubię tą markę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam stycznosci nawet z perfumami tej firmy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz moze czas to zmienić :D

      Usuń
  5. Nie miałam z nim styczności :) Chciałabym go chociaż powąchać. Ciekawi mnie jego zapach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...