GRY

30 marca 2016

sherrylondon.co.uk

Witajcie moi drodzy! dziś chciałabym zrobić mały przegląd strony z przepięknymi sukienkami  sherrylondon.co.uk. Znajdziemy tam ogrom sukienek począwszy od sukienek na studniówkę, sukienek dla druhen czy tez sukienek wieczorowych.
Myśle że jest największym plusem sklepu to oczywiście wybór - jest naprawdę ogromny, także jeśli ktoś szuka sukienki na specjalną okazję na pewno się nie zawiedzie.
Mnie osobiście najbardziej zainteresowała kategoria z sukienkami wieczorowymi, od dawna planowałam kupić sobie jakąś klasyczną małą czarną, która ratowała by mnie przed opresją w kryzysowych i nagłych sytuacjach. Np gdy wypada mi wyjście a nie mam czasu szukać fajnej sukienkii.
Co do jakości nie mam pojęcia - jeszcze nigdy nie zamawiałam z tej strony ale czytałam wiele pochlebnych opinii. Jeśli bym się zdecydowała i cos zamówila z pewnością wspomnę o tym na blogu.
Co do cen myśle że na polskie reala są spore, na angielskie są ok.
Pamiętam doskonale jak ja szukałam w Uk sukienkii na wesele i ceny były identyczne po butikach - chociaż wtedy mogłam przynajmniej coś zmierzyć.
Ale wciaż myśle ze ta stronka do fajna sprawa. Sezon studniówkowy juz minął ale jeśli potrzebuje się sukienkii np na wesele to jak najbardziej sherrylondon.co.uk w tym Nam pomoże :)
Przygotowałam Dla Was też kilka mocih typów które wpadły mi w oko - dwie ostatnie to takie typowe sukienki dla druhen zaś pierwsze pierwsze 6 są dośc uniwersalne czy to na wesele czy też na hmm jakis bankiet lub studniówkę :)
Jak widać lubuję się w koronach i słodkich dziewczęcych sukienkach :)

Dajcie znać czy Wam też coś wpadło w oko.

Natural A-line Sleeveless Zipper Sweetheart Cocktail Dresses Short/Mini Zipper Sleeveless Natural A-line Cocktail Dresses

KLIK                     KLIK

Chiffon Zipper Sleeveless High Neck Short/Mini Cocktail Dresses Strapless Sleeveless Natural Lace A-line Cocktail Dresses

KLIK                    KLIK

Short/Mini Sweetheart Tulle Natural Sleeveless Cocktail Dresses Sleeveless Floral Lace Embroidered Short/Mini Tulle Cocktail Dress

KLIK                    KLIK

Zipper Floor-length Sleeveless Chiffon Natural Bridesmaid Dresses  Floor-length A-line Natural Sweetheart Sleeveless Chiffon Bridesmaid Dresses

KLIK                 KLIK


A wy dziewczyny znacie tą stronę ?

Pozdrawiam Marijory


20 komentarzy:

  1. Te krótkie są przepiękne :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy tylko ja mam takie problemy by trafić w te linki, które wstawiasz. Za każdym razem mam problem, czasami tracę cierpliwość po kilu i odpuszczam :( Może warto zmienić wygląd myszki, ta jest beznadziejna jeśli chodzi o funkcjonalność.

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze sukienki mnie zauroczyły :)
    Oczywiście poklikane .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne te koktajlowe sukieneczki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę sobie coś znaleźć na wesele kuzyna ;) pierwsza najładniejsza, poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w sukience nr 1 i 2 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienki z czarnym w moim guście :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1,2,4 chętnie bym przygarnęła. Ale patrząc na ceny na stronie to dla mnie pozostaje tylko oglądanie. W przeliczeniu na naszą walutę to mnóstwo pieniędzy. Ale gdybym mieszkała za granicą to chyba jakąś już bym przytulała :D
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne sukienki :) Oczarowała nas pierwsza *0* Zapraszamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko, te sukienki są przepiękne! Najbardziej spobobala mi się pierwsza :3
    Pozdrawiam
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. szafraj.pl to second hand online z najlepszej jakości ubraniami w najniższych cenach! A teraz przy zakupie minimum dwóch produktów przesyłkę dorzucamy gratis! :) Promocja ważna tylko do 03.04 do godziny 23.00! :) Bądź z nami na szafraj.pl i nie przegap okazji! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne sukienki :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...