GRY

6 marca 2016

Sukienka Romwe

Witajcie moi drodzy, jest trochę późno ale mimo to tak na szybkości wrzucam zdjęcia sukieneczki o której juz pisałam w tym poście KLIK
Niestety wcześniej nie miałam za bardzo zrobienia możliwości zdjęć.
Ale jak to się mówi lepiej późno niż wcale ;)
Po zdjeciach widać ze sukienka jest lekko za duża na mnie ale mimo to wygląda fajnie - tak troche oversizowo :) Dołączam też zdjecie z poprzedniego wpisu - tak tez wyglądało moje juz 3 zamówienie ze sklepu romwe :) 
A i zapomniałabym dodać że co mi się podoba w sukience to,to że ma kieszonki oraz ściągacz :)  no to chyba tyyle, wiem ze krótko ale jutro postaram się zjawić z jakimś konkretniejszym postem :)
Pozdrawiaam ;*


 

 

25 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda :) No i plus za kieszonki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. klik - 22,20$,

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście Romwe ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  3. No fajna sukienka :) Jeśli już napiszesz jakiegoś konkretnego posta ,,o czymś'' co obiecałaś to chętnie poczytam :D

    http://klaudyna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok ciesze sie w takim razie i zapraszam na kolejne posty :DD

      Usuń
  4. Sukienka fajna ale Twoje włosy są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy krój ma ta sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wyglądasz :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna sukienka tak codzienna ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się sukieneczka. Wygląda bardzo ładnie i wcale nie widać żeby była za duża :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no może na zdjęciu nie widać bo w rzeczywistości to jednak troche widać :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...