GRY

8 marca 2016

Wyniki konkursu + wishlista Romwe


Wszystkim kobitkom chciałabym życzyć wszystkiego co najlepsze dziś! żeby nasze święto trwało cały rok a nie tylko dzisiaj ;) Możecie się pochwalić co dostałyście od swych lubych ! :d ja w sumie standardowo bukiet kwiatów i coś słodkiego :) Taki prezent w zupełności mi wystarczy :)

I tak jak obiecałam dziś ogłoszę wyniki konkursu ze sklepem forever-young :) 
 Po wyniki zapraszam na koniec posta :)

Z okazjii dnia kobiet przedstawię kilka moich typów sukienek ze sklepu romwe które z chęcią założyłabym na kolację z ukochanym :)  a Wam wpadło coś w oko ? 
Prosiłabym też o klikii :) dziękuje wszystkim z góry <3 i jeśli Wy potrzebujecie pomocy to zostawicie linki w komentarzach :)


Sleeveless Lace Flare Black Dress V Neck Contrast Lace A-Line Dress


White Sleeveless Asymmetric Hem Flare Dress Light Pink Long Sleeve Slim Dress


Blue Rhinestone Heart Shape Wedding Jewelry Set Gold Imitation Pearl Jeweley Set for Wedding
KLIK ZESTAW 1          KLIK ZESTAW 2         
Gold Plated Beads Rhinestone Long EarringsBrown Ethnic Style Beads Tassel Large Chandelier Earrings


Shop for Women's Day


Liczy które zostały wylosowane to 34 oraz  18 :)  proszę o zgłoszenie się na mojego maila :)
czyli "Czarna Kawa" oraz "Kosmonika" :)
Dziękuje wszystkim za udział i zapraszam do kolejnych konkursów ;*

53 komentarze:

  1. gratulacje wygranym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki :)) Poklikane. Klikniesz też u mnie? :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/02/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze kolczyki są świetne :)
    Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne sukienki, podoba mi się nr 2 :-) u mnie jest z kolei wiosenna wishlista Shein, prośba o kliki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie sukienki bardzo mi się podobają. Najbardziej ta pierwsza i cena 41,79 zachęca do zakupu :)
    Poklikałam :)

    Mam prośbę czy mogłabyś kliknąć linki w moim poście, z góry dziękuję :)
    http://wildstrawberryand.blogspot.com/2016/02/dresslink-mini-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Linki kliknięte, gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/nowosci-z-shein-i-dresslink.html
      Z góry dziękuję <3

      Usuń
  7. Boska wishlista! :) Poklikałam :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 i 3 sukienka mnie zachwyciły, a biżuteria jaka elegancka :)

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne sukienki.
    Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza sukienka cudowna! Kliknełam :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Woow these things are amaizing!!! I love them all..I clicked on the links even if I don't understand the post...Anyway I would be very thankful if you click on links in my last post,thank you so much if you do that! :*
    New post---> beautyshapes3.blogspot.hr

    OdpowiedzUsuń
  12. Wishlista bardzo fajna :)
    Gratulację :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 2i3 suknia! Piekne :)
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne sukienki, chętnie bym takie przygarnęłam. Jednak moim ulubieńcem jest ta czarna z koronką. Poklikałam wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Biała sukienka jest ładna, poklikane ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikałam we wszystkie cztery sukieneczki :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne sukienki wybrałaś, z chęcią bym je założyła :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  18. Ubranka piekne! Gratuluje zwyciezcom :) poklikane :)

    wooho11.blogspot.pl zapraszam :) dopiero zaczynam i milo by mi bylo gdybys wpadla, jak Ci sie spodoba to mozesz rowniez zaobserwowac :) to dla mnie wielka motywacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne te sukienki aaa <3
    Również gratuluje zwyciężczyniom :*


    ps. uwielbiam Twojego bloga - obserwuję <3
    _______________
    http://lily-vegas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. po klikane
    29.67
    18,34
    15.00
    14.36
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzecia propozycja najlepsza :D oczywiście poklikałam :))
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana poklikałam ci w linki ponownie :)

    Kochana czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  23. O tak, ta ostatnia pudrowo- różowa sukienka jest obłędna !

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne sukienki, idealne na wiosnę:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...