GRY

11 kwietnia 2016

Bornprettystore

Witajcie moi drodzy, dawno mnie tu nie było ale teraz postaram się ze zdwojoną siłą działać!
Tak też dziś chciałabym się Wam pochwalić zamówieniem ze strony www.bornprettystore.com/
w ramach którego przyszły do mnie : zestaw pędzili do makijażu,
opaska "kotek"
oraz opaska "sprężynka". 
Tak też napisze kilka słów recenzjii :) zapraszam do czytania.

Z pędzlii jestem mega zadowolona, wybrałam te które wyglądaja na drewniane i musze przyznać to był strzał w 10! są bardzo solidne i fajnie wyglądają, włoskii sa bardzo mięciutkie i super się nimi maluje :) za taką ocene mysle że warto kupić taki zestaw. W zasadzie za tyle pędzlii to groszowa sprawa :) cena to 7,99$




Kolejną rzeczą jest opaska kotek, wedlug mnie jest urocza, taka troche w stylu Ariany Grande. Od jakiegoś czasu chciałam kupić taką opaskę lub też taką z czarnej koronki - nigdzie niestety nie mogłam znaleźć takich opasek aż do czasu gdy na stronie bornpretty znalazłam własnie tą z perełkami ! uważam że jest solidnie wykonana - jak zreszta widac na zdjęciu. A co najważniejsze wygląda mega uroczo!


Kolejną i ostatnią rzecza jest sprężynkowata opaska, uważam ze wygląda super na włosach chociaz szczerze mówiąc po przymierzeniu doszłam do wniosku że mi nie pasuje, na mnie wygląda troche dziwnie ale jest wygodna więc że tak powiem " po domu " na pewno będę ją nosić dla wygodny :)


No i tu kilka zdjeć z opaskami - zdjecia zrobione troche na szybko ale najważniejsze że widac jak opaski wyglądają na główce ;)

 

 



22 komentarze:

  1. Lubię rzeczy z BPS, przynajmniej nie trzeba zbierać na nie klików :)

    Kochana jeśli możesz poklikaj w linki w dwóch ostatnich postach, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna ta opaska z uszami :) klik klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle wyglądają na bardzo fajne!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opaska kotek jest świetna :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw pędzelków i taka opaska na pewno by mi się przydało :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw pędzli, nigdy dość tego typu akcesoriów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzle rewelacja !:)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję.
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego dnia :)
    Poklikasz w linki ? Z góry dziękuje :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/04/banggoodcom.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna kolekcja pedzli :) ja swoje dopiero skladam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pędzle za taką cene? Nieźle. A opaski bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...