GRY

17 kwietnia 2016

Felicea - recenzja

Przedstawiam Wam naszą ojczystą markę kosmetyków naturalnych do makijażu Felicea!
Jakiś czas temu miałam okazję przetestować cień do powiek w postaci sztyftu od właśnie tej firmy - myśle że to super ułatwienie dla ludzi jak ja którzy nie mają wprawnej ręki do makijażu :) Dodam też że Jestem fanką naturalnych kosmetyków także ta marka od razu przypadła mi do gustu. 
Jeśli jesteście ciekawi zapraszam dalej!

A więc : 
Cień do powiek przyszedł do mnie ślicznie przyozdobiony wstążeczką! 
Prawda że uroczo?
Powiem Wam że takie testowania to ja lubię ojj lubię :-)


Twórcą kosmetyków jest Pan Łukasz wspierany przez uroczą żonę :-) więcej o marce Felicea i zamyśle firmy możecie poczytać TUTAJ 
W ofercie marki znaleźć można: kredki do oczu, kredki do ust, korektory, cienie do powiek w kredce, błyszczyki, szminki oraz pomadki ochronne. Każdy z produktów Felicea zawiera tylko naturalne składniki. To między innymi: wosk pszczeli, witamina E, olej kokosowy, masło shea, olej rycynowy oraz mineralne pigmenty. Każdy produkt dostępny jest w minimum 3 różnych odcieniach, co obecnie daje możliwość wyboru spośród ponad 30 różnych kosmetyków.


Kosmetyki Felicea od początku do końca tworzone są w jednym miejscu, w którym znajdują się: specjalistyczne laboratorium z zespołem doświadczonych biotechnologów, linia produkcyjna, magazyn i drukarnia - daje to gwarancję pełnej kontroli nad procesem produkcji. Fabryka ta posiada certyfikaty dobrych praktyk produkcyjnych GMP (Good Manufacturing Practise).

WŁAŚCIWOŚCI SKŁADNIKÓW:
Olej z nasion rącznika pospolitego, odżywia i wygładza.. Zawarte w olejach roślinnych Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe (NNKT) tworzą barierę ochronną i regenerują naskórek, przeciwdziałają utracie wody, hamując w ten sposób procesy starzenia skóry. Wosk Candelillapielęgnuje, wygładza i natłuszcza. Wosk pszczeli znany jest ze swych właściwości regeneracyjnych i odżywczych.. Witamina E, to naturalny antyutleniacz: działa kojąco i regenerująco, hamuje procesy starzenia skóry. Skwalan z oliwy z oliwek, działa na skórę odżywczo i regenerująco. Zapobiega też jej starzeniu się. Zawarta w cieniach krzemionkapochłania wilgoć i sebum; działa matująco. Cienie zawierają tylko naturalne barwniki: biały, czarny, żółty, czerwony i niebieski. Dzięki mineralnej Mice cienie posiadają delikatny, perłowy połysk.



Jeśli jesteście ciekawi gdzie możecie jeszcze znaleźć produkty Felicea - to prosze bardzo przekierowanie.




A teraz kolej na moją szczerą opinię, no więc powiem tak :
 jestem blondynką wiec wiadomo w brązach mi do twarzy, więc makijaż wykonany cieniami wygląda obłędnie - jakość i trwałośc cienii jest naprawdę zadowalająca - jak dla mnie są dobrze napigmentowane a dzięki temu że są w sztyfcie nawet laik może dzięki nim bez trudu stworzyć fajny makijaż.
Jestem zachwycona!Oczywiście największym plusem jest sklad - który przemówi do każdej lubującego naturalność kobity! Kolejnym plusem jest także cena adekwatna do jakości produktu.


Jeśli jesteście ciekawii kolejnych recenzjii zapraszam w najbliższych dniach!



21 komentarzy:

  1. Piękny kolorek, ja testuję obecnie ich szminkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tej firmy ale ten cień kusi, zwłaszcza że lubię brązy :) nie miałam jeszcze cieni w sztyfcie i ciekawa jestem jakby się sprawdził u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cienie w sztyfcie są hmmm bardzo praktyczne :)

      Usuń
  3. nigdy nie słyszałam o tym produkcie, ale wydaje się być bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej marce ale wygląda zachęcająco;) Co do cienia, nie jestem przekona czy mi odpowiadała taka jego forma ale kto wie może się kiedyś skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie fajnie zapakowany,
    ja nie przepadam za takimi cieniami
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :) A w szczególności mnie zdziwiło, że firmę prowadzi mężczyzna ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się bardzo fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post :)

    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słysze o tej firmie(?) / marce. Jestem ciekawa dalszych recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zbytnio nie przepadam za cieniami do powiek w takiej formie. Markę znam i bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kredka wyglada mi jednak na twardą :/

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam przyjemności z tą firmą :) Jednak chyba warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli ktoś lubi naturalne produkty to jak najbardziej :)

      Usuń
  13. Ogólne mają bardo fajne produkty i jak na kosmetyki naturalne bardzo tanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...