GRY

24 kwietnia 2016

Lavera Naturkosmetik

Witajcie moi drodzy <3 Jak Wam mija niedziela ? 
dziś przychodze do Was z recenzją kosmetyku który polubiłam od pierwszej chwili czyli rozjaśniający krem pod oczy firmy Lavera.

Kilka słów na temat produktu :

Naturalny krem pod oczy Lavera błyskawicznie usuwa ślady zmęczenia, zmniejszając opuchliznę i wyrównując koloryt. Polecany do skóry zmęczone, suchej i dojrzałej. Pojemność: 15 ml
Cena : 51,90zł


Rewolucyjna formuła kremu, bazująca na składnikach o działaniu nawilżającym, wygładzającym, stymulującym i rozjaśniającym, pomaga przywrócić skórze zdrowy, świeży i naturalny wygląd w mgnieniu oka. Substancje aktywne zawarte w kremie, wnikają głęboko w skórę, usuwając uporczywe objawy zmęczenia. Skóra nabiera blasku i młodego wyglądu.
Składniki aktywne:
  • Wyciąg z aloesu – doskonale nawilża i odświeża skórę pod oczami, posiada właściwości łagodzące, dzięki czemu eliminuje występowanie podrażnień i zaczerwienienia; 
  • Kofeina – usuwa ślady zmęczenia, obkurczając naczynia krwionośne, co powoduje redukcję obrzęków i cieni pod oczami, ponadto dzięki działaniu odwadniającemu wygładza i napina skórę, która wygląda młodo i świeżo;
  • Oleje roślinne – (kameliowy, ze słodkich migdałów, jojoba, słonecznikowy, oliwa z oliwek, masło shea) różnorodność olei zastosowanych w kremie pozwala dostarczyć skórze niezbędnych mikro i makroelementów, odbudowują warstwę hydrolipidową, będącą jej naturalną ochroną przed szkodliwym działaniem środowiska. Dodatkowo nawilżają, odżywiają, regenerują i wygładzają skórę sprawiają, że wygląda młodo i pięknie. 
Sposób użycia: krem należy nanieść na wcześniej oczyszczoną skórę pod oczami i delikatnie wklepać opuszkami palców. Stosować rano i wieczorem.

INCI

Water (Aqua), Glycerin, Alcohol*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Dodecane, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Glyceryl Stearate Citrate, Mica (CI 77019), Fragrance (Parfum)**, Tocopheryl Acetate, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Camellia Oleifera Leaf Extract*, Coffea Arabica (Coffee) Seed Extract*, Caffeine*, Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Xylitylglucoside, Titanium Dioxide (CI 77891), Dehydroxanthan Gum, Xanthan Gum, Sodium Lactate, Glucose Glutamate, Anhydroxylitol, Xylitol, Dipalmitoyl Hydroxyproline, Sodium Hyaluronate, Hydrogenated Palm Glycerides, Hydrogenated Lecithin, Silica, Cichorium Intybus (Chicory) Root Extract, Algae, Magnesium Gluconate, Maltose, Hydrolyzed Pearl, Iron Oxide (CI 77491), Brassica Campestris (Rapeseed) Sterols, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Linalool**, Limonene**, Citronellol**, Citral**, Geraniol**, Benzyl Benzoate** * ingredients from certified organic agriculture ** from natural essential oils


  • Wyprodukowano w Niemczech
  • Certyfikat ECOCERT +
  • Certyfikat Vegan Society +
  • Pojemność 15 ml
  • Certyfikat Natrue +



Lavera Błyskawicznie rozjaśniający krem pod oczy z bio-perłą i bio-kofeiną - 15

I teraz czas na kilka słów mojej opinii :)
Krem ten dostałam do testów w zasadzie wieki temu bo jakieś 3 miesiące, i tak leżał i czekał cierpliwie na swoją kolej :) używam go od kilku tygodnii i co mogę powiedzieć to że jak na takie małe opakowanie jest dośc wydajny - fajnie się rozprowadza oraz wchłania.
Skóra już po kilku użyciach jest bardziej nawilżona i nabiera blasku.
Efekt jest widoczny gołym okiem. 
Dla mnie dużym plusem w składzie jest aloes :) Często używam samego soku z aloesu na buzie także znam od dawna jego działanie.
Krem na moje sińce podziałał zbawiennie - co z kolei jest zasługą kofeiny.
Co do zapachu to dość przyjemny a konsystencja hmmm w zasadzie taka zwyczajna jak to krem :) myśle że największym plusem kremu jest oczywiście jego skład ( jak same możecie  powyżej  zobaczyć ) oraz to że ma wegański certyfikat :)
Myśle ze to najlepszy krem pod oczy jaki do tej pory używałam :)


A wy dziewczyny znacie tą firmę ? a może używałyście tego kremu?
Jestem ciekawa waszych opinii :)


I chciałam Wam jeszcze przypomnieć o kodzie na 10% zniżki z Bornprettystore :) 



26 komentarzy:

  1. Przydałby się, tak to jest jak się późno chodzi spać XD.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby mi się! Ja mam naturalne wory pod oczami, taka uroda
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja skóra pod oczami wymaga ostatnio nawilżenia. Po Twojej recenzji na pewno go zakupię ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli wymaga nawilżenia to tylko lavera krem!

      Usuń
  4. Czyli muszę sprawić sobie taki krem ja mam wiecznie albo szare albo fioletowe sińce pod oczami :(

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post ;*

    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi bardzo ciekawie, w dodatku ten skład... :D Chętnie wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa jak sprawdziłby się u mnie :) świetna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Mam krem i jak najbardziej polecam.
    Nowy post na moim blogu http://life-that-inspired.blogspot.com/
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam z Lavery tylko pasty do zębów

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od niedawna używam toniku i maski z aloesem i jestem bardzo zadowolona z tego, jak działa na moją skórę, bo ostatnio stała się bardziej wrażliwa, nawet na kosmetyki, które wcześniej były dla mnie łaskawe ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie aloes na pewno ci pomoże :)

      Usuń
  11. Fajna recenzja! Niestety coś się z aloesem moja skóra nie może polubić... :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny post, na pewno tu jeszcze zajrzę!:)
    zapraszam do mnie http://olivienn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy produkt:)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej firmy ale samo to że rozjaśnia cienie pod oczami mnie namawia do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skoro radzi sobie z cieniami pod oczami - warto go nabyć :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html#more

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...