GRY

22 maja 2016

Dresslink

Juz jakis czas temu doszła do mnie paczka w ramach współpracy z dresslink, nie miałam okazji pokazać wam jej zawartości więc dziś nadrabiam :) 
W ramach współpracy przyszły do mnie : legginsy Work Out - podobały mi się juz od dawna i wreście są moje :), szminka ala' Mac, szczotka do włosów,złoty pasek oraz czarna sukienka.
Chyba najbardziej zadowolona jestem z legginsów i z szczotki, która świetnie rozczesuje włosy i dobrze radzi sobie z kołtunami, splątanymi włosami - jest moze ciut duża alee do torebki spokojnie się mieści :)
W zasadzie to całe zamówienie jest Ok i w zupełności spełniło moje oczekiwania
Prosiłabym was oczywiście tradycyjnie o kliki :P
W tej notce pokaże narazie połowe zamówienia  - reszta zdjęc w następnej! także serdecznie zapraszam! :)













9 komentarzy:

  1. Super te getry👌
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie szczotka i pomadka. Kochana, nie mogę kliknąć Tobie w linki, bo przeglądarka coś blokuje. Sprawdź ustawienia bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarna szminka???
    Spodnie super!
    dyed-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Legginsy mam takie same ale nie z tej stronki :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiałam się nad tymi leginsami :D super leżą więc dodam je wkrótce do wish listy :)
    Oczywiście klikam ;) Pozdrawiam!
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta szczotka wygląda na fajną :D Nie widziałam jej na ich stronie :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Leginsy świetne :) Ciekawy kolor pomadki :)
    Próbowałam kliknąć, ale się nie udało otworzyć stron :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...